Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na wykonanie usługi, której przedmiotem jest dostarczenie 450 zestawów pielęgnacyjnych dla noworodka i matki w ramach realizacji pilotażu świadczenia rzeczowego pn. „Wyprawka dla Warszawskiego Malucha”.
1.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest usługa dostarczenia 450 zestawów pielęgnacyjnych dla noworodka i matki
w ramach realizacji pilotażu świadczenia rzeczowego pn. „Wyprawka dla Warszawskiego Malucha”.
1.1. W skład zestawów pielęgnacyjnych dla noworodka i matki wchodzą:
LP |
NAZWA PRODUKTU |
1. |
TERMOMETR BEZRTĘCIOWY DO KĄPIELI - 1 szt. Wymagania techniczne:
|
2. |
MAŚĆ PIELĘGNACYJNA DLA NOWORODKA - 1 szt. Wymagania:
|
3. |
EMOLIENT DO KĄPIELI - 1 szt. Wymagania:
|
4. |
ZESTAW HIGIENICZNY DLA NIEMOWLĄT - 1 szt. zestawu Wymagania:
o Aspirator do nosa z miękką, elastyczną końcówką
o Elektroniczny termometr: dokładność:± 0,1°C zakres od 35 do 42°C
o Zestawy do pielęgnacji paznokci i włosów: nożyczki, cążki i grzebień/szczotka
o Nakładka na palec do czyszczenia zębów
o Dodatkowym atutem będzie posiadanie pozytywnej opinii Instytutu Matki i Dziecka oraz certyfikat "bezpieczne dla dziecka" |
5. |
KSIĄŻECZKA KARTONOWA DLA DZIECKA - 1 szt. Wymagania:
|
6. |
GRYZAK - 1 szt. Wymagania:
|
7 |
WKŁADKI LAKTACYJNE - 1 szt. opakowania Wymagania:
· Jednorazowe wkładki laktacyjne
· Opakowanie zawiera co najmniej 20 sztuk wkładek laktacyjnych
· 3-warstwowa struktura wewnętrzna
· 2 taśmy utrzymująca wkładkę
· Termin ważności min. 12 miesięcy |
8. |
CHUSTECZKI NAWILŻANE DLA NIEMOWLĄT - 1 szt. opakowania Wymagania:
· Opakowanie zawiera min. 50 szt.
· Termin ważności min. 12 miesięcy
· Dodatkowym atutem będzie posiadanie pozytywnej opinii Instytutu Matki i Dziecka |
Liczba: 450 kompletów (dotyczy pozycji od 1 do 8) |
|
9. |
OPAKOWANIE NA PRZESYŁKĘ WRAZ Z TAŚMĄ PAKOWĄ Wymagania:
· Opakowanie kartonowe przeznaczone do przesyłki kurierskiej krajowej – 450 sztuk
· Wymiar: min. 100 cm x 45 cm x 40 cm max. 150 cm x 60 cm x 60 cm
· Taśma pakowa wymiary: ok. 48mm szerokości i ok. 150 metrów długości – 45 sztuk |
2.1.
Wykonawca przedstawi okazowy zestaw produktów z tabeli powyżej, w ciągu 3 dni od podpisania umowy, w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego. Ww. zestaw nie będzie stanowił części zamówienia.
2.2.
Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i transportem przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego powinny zostać wkalkulowane w cenę jednostkową.
2.3.
Oferent powinien sporządzić ofertę w postaci szczegółowej kalkulacji elementów przedmiotu zamówienia (wg załączonego formularza ofertowego).
2.4.
Dopuszcza się możliwość składania ofert tylko na pełen zakres zamówienia.
2.5.
Termin wykonania zamówienia:
·
pierwsze 50 kompletów należy dostarczyć do Zamawiającego w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego zestawu okazowego o którym mowa w pkt. 2.1;
·
dostawa do Zamawiającego pozostałych 400 kompletów zostanie zrealizowana do 14 grudnia 2018 r.
2.6.
Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców.
2.7.
Wykonawca udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy na wszystkie materiały będące przedmiotem umowy licząc od dnia dostarczenia ich Zamawiającemu.
2.8.
Wszystkie elementy „Wyprawki” muszą być z wysokiej jakości, całkowicie bezpieczne dla skóry dziecka, nie powodujące uczuleń, alergii, podrażnień, odparzeń czy innych problemów natury zdrowotnej lub pielęgnacyjnej.
2.9.
Wykonawca przedstawi w proponowanym zestawie, o którym mowa w pkt. 1, potwierdzenie posiadania przez kosmetyki przeznaczone dla noworodków pozytywnej opinii Instytutu Matki i Dziecka oraz certyfikat "bezpieczne dla dziecka" bądź równoważne.
2.10.
Produkty zostaną dostarczone do Zamawiającego w stanie nienaruszonym, zapakowane w sposób umożliwiający ich przechowywanie oraz ich dalszą przesyłkę.
2.11.
Produkty uszkodzone, niespełniające wymagań z zapytania ofertowego, zostaną reklamowane i zwrócone Wykonawcy.
2.12.
Procedura reklamacji zostanie uzgodniona z Wykonawcą i zapisana w umowie.
2.13.
Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z Zamawiającym na każdym etapie wykonywania przedmiotu umowy oraz do udzielania mu każdorazowo pełnej informacji na temat stanu realizacji przedmiotu zapytania ofertowego oraz uwzględnienia uwag Zamawiającego.
2.14.
Wszelkie koszty związane z realizacją zadania ponosi Wykonawca.
2.15.
Wykonawca dostarczy przedmioty wskazane w tabeli powyżej w postaci kompletów zapakowanych w opakowania zbiorcze z możliwością wielkokrotnego otwierania. Całość złożona w kolejności wg wytycznych Zamawiającego.
2.16.
Produkty kosmetyczne muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 r. dotyczącego produktów kosmetycznych (Dz. Urz. UE L 342 z 22.12.2009, str. 59, z późn. zm.).
3. WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO:
1.
Posiadany potencjał techniczny niezbędny do realizacji zamówienia (oświadczenie).
2.
Dysponowanie kadrą niezbędną do realizacji zamówienia (oświadczenie).
3. Produkty kosmetyczne spełniają wymagania określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 r. dotyczącego produktów kosmetycznych (Dz. Urz. UE L 342 z 22.12.2009, str. 59, z późn. zm.) (oświadczenie).
4. KRYTERIA OCENY OFERTY:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga |
1. |
Cena oferty |
80% |
2. |
Termin wykonania drugiej partii zamówienia (tj. 400 kompletów) |
20% |
- Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów;
- Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku. Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następujących zasad:
Ø Cena oferty
Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację całego zamówienia. Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru (tabela nr 1 formularza ofertowego):
Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = -------------------------------------------------------------------------- * 80
Cena brutto badanej oferty
Ø Termin wykonania drugiej partii zamówienia (tj. 400 kompletów)
Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego „Formularza oferty” i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy. Liczba punktów w kryterium termin wykonania drugiej partii zamówienia (tj. 400 kompletów) będzie obliczana zgodnie
z poniższym wzorem (tabela nr 2 formularza ofertowego):
Najkrótszy termin wykonania drugiej partii zamówienia zaproponowanej oferty
Liczba punktów = ------------------------------------------------------------------------------------------- * 20
Termin wykonania drugiej partii zamówienia badanej oferty
5. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Od dnia podpisania umowy do 14.12.2018 r.
6. TRYB I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1.
Oferta powinna zawierać Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oraz inne wymagane załączniki.
2.
Ofertę należy: (niepotrzebne skreślić) , tj.:
- złożyć osobiście w nieprzekraczalnym terminie do 5 listopada 2018 r. do godziny 10.00 w Biurze Pomocy i Projektów Społecznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Niecała 2, 00-098 Warszawa, albo
- wysłać faxem na numer: 22 443 14 42, albo
- wysłać pocztą elektroniczną na adres mailowy osoby prowadzącej postępowanie bbak@um.warszawa.pl do dnia 5 listopada do godz. 10.00 (pliki stanowiące załączniki do maila nie mogą przekraczać łącznie 10 MB).
7. INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
a.
W przypadku konsorcjum osób fizycznych oferta powinna być podpisana przez osobę wskazaną do reprezentowania konsorcjum, na podstawie Umowy konsorcjum.
b. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: 21 dni od daty złożenia rachunku/ faktury w Biurze, a w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej do 30 dni od daty złożenia rachunku w Biurze, zgodnie z Umową / zamówieniem, jednak nie później niż do dnia 31.12.2018 r.
c. Wszystkie materiały przygotowane przez Wykonawcę powinny zostać oznaczone logotypami Zamawiającego oraz zgodnie z zasadami opisanymi w Katalogu Systemu Identyfikacji Wizualnej m.st. Warszawy, a w przypadku projektów współfinansowanych z funduszy europejskich zgodnie z Wytycznymi do tych funduszy.
d. Oferent jest związany z ofertą nie dłużej niż 45 dni od dnia ogłoszenia informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty.
e. Określenie ewentualnych warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarte w projekcie umowy.
f.
Oferent winien działać zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000 z późn. zm.) z dnia 10 maja 2018 r. oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.). Oferent oświadczy, że zapoznał się z załączoną Klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych na podstawie zgody.
g. Oferent wyraża zgodę na udostępnienie treści umowy. W szczególności przedmiot umowy i wysokość wynagrodzenia stanowią informację publiczną w rozumieniu art. 1 ust. 1 ustawy
z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2018 r. poz. 1330), która podlega udostępnianiu w trybie przedmiotowej ustawy. Oferent wyraża zgodę
na udostepnienie danych osobowych w zakresie obejmującym imię i nazwisko, adres, a w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej – również w zakresie firmy, ponadto wyraża zgodę na udostępnienie całości treści złożonej oferty wraz z załącznikami (w tym m.in. wysokość złożonej oferty, nazwę firmy, adres, referencje, doświadczenie). Przedmiot umowy i wysokość wynagrodzenia zostaną opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej m.st. Warszawy.
h. Zamawiający informuje, że płatność za wykonaną usługę/zakup będzie dokonywana z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności.
i. W przypadku osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą wymagane jest posiadanie rachunku rozliczeniowego służącego wyłącznie do celów rozliczeń z tytułu prowadzonej przez nią działalności gospodarczej.