Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia: Uaktualnienie i korekta projektu aranżacji wnętrz w trakcie przebudowy budynku Centrum Usług Socjalnych i Szkolenia Kadr Pomocy Społecznej „Ośrodek Nowolipie” w zakresie doboru materiałów wykończeniowych i kolorystyki pomieszczeń oraz aktualizacja doboru umeblowania pierwszego wyposażenia przy szczególnym uwzględnieniu potrzeb osób starszych oraz osób z niepełnosprawnościami.
Na przedmiot zamówienia składają się:
· przeprowadzenie konsultacji wnętrz w okresie od 19 grudnia 2016 do 30 czerwca 2017 w wymiarze łącznie do 130 godzin konsultacji (średnio 5 godzin tygodniowo), a w szczególności konsultacje materiałów wykończeniowych i kolorystyki pomieszczeń użytkowych, węzłów sanitarnych oraz ciągów komunikacyjnych dot. mi.in. okładzin ceramicznych, glazury; gres A; gres B + fuga, wykładziny dywanowe, posadzki epoksydowe oraz wyboru optymalnych innych materiałów wykończeniowych spośród przedstawionych przez Wykonawcę próbek i wzorników
· przeprowadzenie uaktualnienia i korekty projektu wyposażenia wnętrz z uwzględnieniem najnowszych trendów projektowania dla osób starszych i osób z niepełnosprawnością ruchową dla następujących pomieszczeń:
- hol wejściowy z recepcją 29,13 m2
- szatnia ogólna 6,15 m2
- kancelaria 10,81 m2
- pokój skype 7,92 m2
- sala multimedialna 23,33 m2
- sala rekreacyjna 47, 56 m2
- przebieralnia damska 3,91 m2
- przebieralnia męska 3,44 m2
- klubokawiarnia 118,15 m2
- pokój porad 9,03 m2
- warsztat, spotkania sala do zajęć 6,79 m2
- warsztat, spotkania sala do zajęć grupowych 38,99 m2
- pracownia sztuki 34,13 m2
- stołówka 92,73 m2
- fryzjer 15,64 m2
- kadry 9,70 m2
-Powierzchnie biurowe pracowników socjalnych 8,23 m2
- księgowość 12,30 m2
- kasa 8,08 m2
-pomieszczenie biurowe pracowników socjalnych 11,53 m2
- aneks kuchenny 3,92 m2
- sekretariat 12,71 m2
- gabinet zastępcy 14,67 m2
- Gabinet dyrektora 20,28 m2
- Hub przestrzeń otwarta 107,44 m2
- Hub sala indywidualna 8,40 m2
- Hub – hol z aneksem kuchennym 11,66 m2
- warsztat majsterkowicza 16,91 m2
Uaktualniony i skorygowany projekt powinien zostać sporządzony na podstawie projektu aranżacji wnętrz dostępnego u Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się przygotować i przedstawić wizualizacje wnętrz wraz z wyposażeniem.
Projekt aranżacji wnętrz stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
1. WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO:
Do zapytania ofertowego mogą przystąpić Wykonawcy, którzy:
1. Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie projektowania uniwersalnego, w tym zasad projektowania architektury wnętrz ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób starszych i osób z niepełnosprawnościami.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, był autorem (współautorem) minimum trzech projektów architektury wnętrz o ponadprzeciętnych wymaganiach projektowych tzn.
· wnętrza z licznymi zakresami funkcyjnymi o różnorakich związkach,
· ponadprzeciętnych wymaganiach w stosunku do światła,
· ponadprzeciętnych wymaganiach w stosunku do przyporządkowania pomieszczeń i proporcji pomieszczeń,
· ponadprzeciętnych wymaganiach w stosunku do wyposażenia technicznego,
· ponadprzeciętnych wymaganiach w stosunku do kolorystyki i rodzaju materiału,
· ponadprzeciętnych wymaganiach w stosunku do detali konstrukcyjnych.
Wykaz projektów potwierdzających doświadczenie Oferenta, należy przedstawić w tabeli nr 1, znajdującej się w formularzu ofertowym potwierdzone referencjami.
2. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi wyższe wykształcenie w zakresie architektury wnętrz. Wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia należy przedstawić w tabeli nr 2, znajdującej się w formularzu ofertowym.
W przypadku osób niebędących pracownikami stałymi Oferenta, należy dołączyć oświadczenie o gotowości podjęcia współpracy w przedmiocie zamówienia i/lub przekazaniu doświadczenia Oferentowi na realizację przedmiotu zamówienia.
Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Oferenta w/w oświadczeń i dokumentów dołączonych do formularza ofertowego. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Oferent spełnia.
2. KRYTERIA OCENY OFERTY:
· 50% - cena.
Cenę za przedmiot zamówienia Wykonawca przedstawi na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania. Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnegopodatku VAT – dla całości zamówienia. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę całkowitą i nie może jej zmienić po złożeniu oferty.
najniższa cena ofertowa brutto
Cena= ---------------------------------------------- x 50 pkt
cena brutto oferty badanej
· 50% - doświadczenie w projektowaniu wnętrz. Doświadczenie będzie punktowane na podstawie liczby zrealizowanych projektów architektury wnętrz dla instytucji publicznych oraz instytucji komercyjnych użyteczności publicznej, w tabeli nr 1 znajdującej się w formularzu ofertowym, po 10 punktów za każdy projekt, z zastrzeżeniem, że za pierwsze 3 projekty, które są warunkiem przystąpienia do zapytania ofertowego, nie zostaną przyznane żadne punkty. Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać Oferent wynosi 50 – za 5 dodatkowych pozycji wykazanych w tabeli. Wykazane w tabeli projekty nie mogą się powielać.
3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: do 30 czerwca 2017r.
4. TRYB I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Oferta powinna zawierać Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 – Załącznik do zapytania ofertowego oraz inne wymagane załączniki.
2. Ofertę należy: wysłać pocztą elektroniczną na adres mailowy osoby prowadzącej postępowanie luliasz@um.warszawa.pl do dnia 14 grudnia 2016 r. do godz. 12.00.
5. INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
a. W przypadku konsorcjum osób fizycznych oferta powinna być podpisana przez osobę wskazaną do reprezentowania konsorcjum.
b. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: 21 dni od daty złożenia rachunku/ faktury w Biurze, a w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej do 30 dni od daty złożenia rachunku w Biurze, zgodnie z Umową.
c. Treść umowy z Wykonawcą, a w szczególności przedmiot i wysokość wynagrodzenia zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej m.st. Warszawy.
d. Wszystkie materiały przygotowane przez Wykonawcę powinny zostać oznaczone logotypami Zamawiającego oraz zgodnie z zasadami opisanymi w Katalogu Systemu Identyfikacji Wizualnej m.st. Warszawy, a w przypadku projektów współfinansowanych z funduszy europejskich zgodnie z Wytycznymi do tych funduszy
e. Wykonawca jest związany ofertą nie dłużej niż 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty
f. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w wysokości do 50% szacowanej wartości zamówienia podstawowego.
g. Biuro Pomocy i Projektów Społecznych Urzędu m.st. Warszawy zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
h. Zamawiający zastrzega sobie, że w ramach wynagrodzenia Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wyników prac bez ograniczeń, co do terytorium, czasu, liczby egzemplarzy, w szczególności w zakresie pól eksploatacji.
i. Z chwilą podpisania protokołu odbioru, Zamawiający nabędzie własność wszystkich egzemplarzy, na których wyniki pracy zostały utrwalone.
j. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
6. UWAGI:
Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.