Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Realizacja usługi polegającej na świadczeniu usługi opieki dla dzieci uczestników projektu na czas uczestnictwa ich opiekunów/rodziców w zajęciach aktywizujących społecznie, zdrowotnie, edukacyjnie i zawodowo w ramach projektu „Punkt zwrotny. Program aktywizacji zawodowej i edukacyjnej.” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
1. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1) Wykonawca winien zapewnić opiekę nad dzieckiem/dziećmi w miejscu wskazanym przez zamawiającego na terenie m.st. Warszawy.
2) Usługa opieki winna być świadczona w godzinach (8:00-19:00) i terminach podawanych każdorazowo, wg. zapotrzebowania przez Zamawiającego reprezentowanego przez pracownika Biura Projektu.
3) Opieka będzie zlecana w zależności od potrzeb tj. w przypadku udziału opiekunów-rodziców dzieci w zajęciach aktywizujących społecznie, edukacyjnie i zawodowo z min. 2 dniowym wyprzedzeniem (2 dni robocze).
4) W wyjątkowych przypadkach termin wskazany w pkt 3, może ulec skróceniu do 1 dnia roboczego.
5) Przewidywana maksymalna ilość świadczonych usług wynosi 160 godzin zegarowych, dla całego zadania, w okresie od daty zawarcia umowy do dnia 31.08.2018 roku z zastrzeżeniem pkt. 3.
6) Ilość świadczonych usług, zlecana sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynosi:
a. 75 godzin zegarowych w 2016 r.
b. 75 godzin zegarowych w 2017 r.
c. 10 godzin zegarowych w 2018 r.
7) dopuszcza się zmianę ilości godzin pomiędzy poszczególnymi latami, z zastrzeżeniem, że łączna ilość godzin nie może przekroczyć 160.
8) Wykonawca zobowiązany będzie do informowania koordynatora Zamawiającego niezwłocznie, jednak nie później niż w następnym dniu roboczym od zaistnienia zdarzenia (telefonicznie lub e-mailem), o zaistniałych trudnościach w realizacji zadania, które mogą polegać np. na:
a. nieobecności dziecka/dzieci, w godzinach gdy miała być realizowana opieka,
b. późniejszym niż planowano odebraniem dziecka/dzieci przez opiekunów-rodziców,
c. odmowie przyjęcia opiekunki/opiekuna,
d. trudnościach w sprawowaniu bezpośredniej opieki np. z powodu szczególnie trudnych zachowań dzieci.
9) W ramach realizacji zadania Wykonawca zapewni:
a. bezpieczeństwo i opiekę dzieciom we wskazanych przez Zamawiającego terminach, godzinach i miejscu.
b. wykwalifikowaną kadrę, która zapewni właściwe i bezpieczne warunki realizacji zadania.
c. Przynajmniej 1 opiekuna:
- w przypadku dzieci powyżej 10 roku życia liczba na każde 25 osób/dzieci
- w przypadku dzieci do 10 roku życia liczba na każde 15 osób/dzieci
- w przypadku dzieci do 5 roku życia liczba na każde 5 osób/dzieci
10) Wszelkie koszty związane z realizacją zadania m.in. koszty dojazdu, wyżywienia i ubezpieczenia opiekunek/opiekunów na czas wykonywania zadania ponosi Wykonawca.
11) Opiekunka/opiekun będzie realizować opiekę w miejscu pobytu dzieci, dostosowaną do ich wieku tj. minimum:
a. w przypadku małych dzieci w wieku do 5 lat działania opiekuńcze będą polegały m.in. na podawaniu posiłków przygotowanych przez rodziców (opiekunów prawnych) dzieci, pomoc w załatwianiu potrzeb fizjologicznych i inne zadania wynikające z bieżących potrzeb dziecka, a także zapewnie zabawy i zajęć dostosowanych do wieku dziecka (np. czytanie książek, oglądanie bajek lub programów edukacyjnych),
b. w przypadku dzieci w wieku szkolnym działania opiekuńcze będą polegały m.in. na podawaniu posiłków przygotowanych przez rodziców (opiekunów prawnych) dzieci, odprowadzaniu i przyprowadzaniu ze szkoły dzieci wymagających Pomocy w tym zakresie, po uzgodnieniu z rodzicami (opiekunami prawnymi) dzieci i szkołą oraz organizowanie zabawy i zajęć dostosowanych do wieku dziecka (np. pomoc w odrabianiu lekcji, czytanie książek, oglądanie bajek lub programów edukacyjnych),
12) W ramach realizacji zadania, Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia następującej dokumentacji:
a. Karty Opieki - zgodnie ze wzorem - ustalonym z zamawiającym, która będzie potwierdzała wykonanie zadania.
b. raporty z ilości godzin opieki, po każdym tygodniu sprawowania opieki (przesyłane do wyznaczonej przez Zamawiającego osoby/koordynatora e-mailem).
13) Zamawiający wypłaci wynagrodzenie według zrealizowanych- wykonanych godzin opieki dla danego uczestnika za każdy zrealizowany miesiąc usługi.
14) Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. 2016 poz. 922).
2. WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Wymagania konieczne: (Tabela nr 1)
· posiadanie kwalifikacji: pielęgniarki, położnej, opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego.
i/lub
· wykształcenie średnie oraz:
- co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku do lat 3 i co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku do lat 10
· dyspozycyjność w okresie realizacji projektu.
Wymagania pożądane:
3. KRYTERIA OCENY OFERTY:
Doświadczenie musi być wykazane poprzez dokumenty potwierdzające wykonanie zadania – np. referencje i/lub protokoły odbioru.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2018 r.
5. TRYB I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Oferta powinna zawierać Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
2. Ofertę należy wysłać pocztą elektroniczną na adres mailowy osoby prowadzącej postępowanie mwinkel@um.warszawa.pl do dnia 17 listopada 2016 r. do godz. 14:00.
6. INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
1. W przypadku konsorcjum osób fizycznych oferta powinna być podpisana przez osobę wskazaną do reprezentowania konsorcjum.
2. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: 21 dni od daty złożenia rachunku/ faktury w Biurze, a w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej do 30 dni od daty złożenia rachunku w Biurze, zgodnie z Umową / zamówieniem.
3. Treść umowy z Wykonawcą, a w szczególności przedmiot i wysokość wynagrodzenia zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej m.st. Warszawy.
4. Wszystkie materiały przygotowane przez Wykonawcę powinny zostać oznaczone logotypami Zamawiającego oraz zgodnie z zasadami opisanymi w Katalogu Systemu Identyfikacji Wizualnej m.st. Warszawy, a w przypadku projektów współfinansowanych z funduszy europejskich zgodnie z Wytycznymi do tych funduszy
5. Wykonawca jest związany ofertą nie dłużej niż 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty
6. Określenie ewentualnych warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarte w projekcie umowy.