„Wydruk i dostarczenie dwóch części Warszawskiego Elementarza Cyfrowego - podręcznika z zakresu obsługi komputera i internetu dedykowanego osobom w wieku senioralnym. Obie części podręcznika posiadają numer ISBN.
1.W skład zamówienia wchodzi:
1. wydruk dwóch części podręcznika, według specyfikacji, każda część po 2000 sztuk,
2. dostosowanie do druku i druk 2000 sztuk papierowej zakładki, projekt (załącznik 3) dostarczony przez Zamawiającego, przygotowanie do druku i druk ze strony Oferenta,
3. skompletowanie, ofoliowanie i insertowanie – dwie części podręcznika i zakładka muszą być ze sobą połączone za pomocą foli, tworząc komplet (2000 kompletów, każdy składający się z części 1 i części 2 oraz jednej zakładki),
4. dostawa na adres Biura Pomocy i Projektów Społecznych m.st. Warszawy, ul. Niecała 2, 00-098 Warszawa, pokój 26.
2. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA ORAZ SPECYFIKACJA:
- Druk dwóch części podręcznik (Część 1 i Część 2), każda część:
o Format A4.
o Okładka 200g, folia mat, Druk 4+4 CMYK.
o Środek: papier offset 80g, Druk 4+4 CMYK.
o Oprawa klejona.
o Liczba stron (środek – część 1: 170 stron, część 2: 110 stron).
o Ilość: 2000 sztuk (każda część)
- Druk zakładek i insertowanie:
o Zakładka dołączona do każdego zafoliowanego kompletu - 2000 sztuk.
o Druk zakładek: Druk dwustronny 4+4 CMYK, Gramatura 350g, matowe, format 55x210mm.
o Projekt zakładki oraz niezbędne pliki (graficzne) będą dostarczone przez Zmawiającego po podpisaniu umowy,
o Oferent na podstawie otrzymanych plików i projektu przygotuje wersję zakładki na potrzeby wydruku.
o Dostawa 2000 kompletów oraz 1000 dodatkowych zakładek musi zmieścić się w terminie realizacji zamówienia i obejmować transport oraz wniesienie wszystkich elementów zamówienia do Biura Pomocy i Projektów Społecznych m.st Warszawy (zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany adresu dostawy na terenie Warszawy).
- Inne założenia:
o Uwzględnienie w ofercie 5% stawki VAT – podręcznik posiada numer ISBN.
o Druk musi być ostry i wyraźny – nie dopuszcza się elementów rozmazanych.
o Klejenie książki musi być na tyle wytrzymałe aby przy wielokrotnym otwieraniu i rozginaniu nie wypadały kartki.
o Podręczniki podczas dostawy powinny być na czas transportu zabezpieczone tak aby nie uległy uszkodzeniu.
o Kompletowanie - ofoliowane 2 części podręcznika i 1 zakładki.
o Folia łącząca część pierwszą i drugą, przy zdejmowaniu nie może uszkadzać podręcznika.
3. WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO:
Złożenie jednej oferty, obejmującej wykonie wszystkich elementów zadania zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu.
4. KRYTERIA OCENY OFERTY:
- Cena: 100 %.
- Ocena ofert za realizację całego zamówienia będzie dokonywana według następującego wzoru:
najniższa cena ofertowa brutto
Cena = ---------------------------------------------- x 100 pkt
cena brutto oferty badanej
- Maksymalna liczba punktów przyznanych każdej z ofert wynosi 100 pkt.
- Wybrana zostanie oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów.
5. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
21 dni od dnia podpisania umowy,
6. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW DO ZAPYTANIA
- Załącznik 1: Formularz zgłoszeniowy.
- Załącznik 2: Klauzula RODO.
- Załącznik 3: Projekt zakładki.
- Załącznik 4: Część 1 podręcznika – wersja podglądowa.
- Załącznik 5: Część 2 podręcznika – wersja podglądowa.
7. TRYB I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Oferta powinna zawierać Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 – Załącznik do zapytania ofertowego oraz inne wymagane załączniki.
2. Ofertę należy wysłać pocztą elektroniczną na adres mailowy osoby prowadzącej postępowanie: Anna Domaradzka, adomaradzka@um.warszawa.pl do dnia 08.07.2019r. do godz. 16:00 (pliki stanowiące załączniki do maila nie mogą przekraczać łącznie 10 MB).
8. INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
a. W przypadku konsorcjum osób fizycznych oferta powinna być podpisana przez osobę wskazaną do reprezentowania konsorcjum, na podstawie Umowy konsorcjum.
b. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: 21 dni od daty złożenia rachunku/ faktury w Biurze, a w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej do 30 dni od daty złożenia rachunku w Biurze, zgodnie z Umową / zamówieniem.
c. Wszystkie materiały przygotowane przez Wykonawcę powinny zostać oznaczone logotypami Zamawiającego oraz zgodnie z zasadami opisanymi w Katalogu Systemu Identyfikacji Wizualnej m.st. Warszawy, a w przypadku projektów współfinansowanych z funduszy europejskich zgodnie z Wytycznymi do tych funduszy
d. Oferent jest związany z ofertą nie dłużej niż 45 dni od dnia ogłoszenia informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty.
e. Określenie ewentualnych warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarte w projekcie umowy.
f. Oferent winien działać zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000 z późn. zm.) z dnia 10 maja 2018 r. oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.).
g. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych Oferenta na podstawie zgody stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
h. Zamawiający informuje, że płatność za wykonaną usługę/zakup będzie dokonywana z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności.
i. W przypadku osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą wymagane jest posiadanie rachunku rozliczeniowego służącego wyłącznie do celów rozliczeń z tytułu prowadzonej przez nią działalności gospodarczej.