Zapytanie dotyczy wykonania i dostarczenia 10 tablic piankowych z nadrukowanymi zdjęciami aktywności seniorów w formacie B1 (700x1000 mm). Tablice z wybranymi zdjęciami obrazującymi aktywność seniorów będą wykorzystywane w trakcie organizowanych wydarzeń dla seniorów, których celem jest promowanie pozytywnego wizerunku seniorów.
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie tablic z nadrukowanymi zdjęciami (10 sztuk).
Zamówienie składa się z:
1.1. Projekt graficzny nadruku 10 zdjęć dostarczonych przez zleceniodawcę zawierający:
i). zdjęcie
ii). adres strony internetowej: www.senioralna.um.warszawa.pl
iii). symbol syrenki dojrzałej zgodny z katalogiem systemu identyfikacji wizualnej m.st. Warszawy do pobrania na stronie: http://symbole.um.warszawa.pl/katalog-siw-mst-warszawy (wzór 1 )
1.2. Nadruk 10 sztuk zdjęć dostarczonych przez zleceniodawcę na piance według następujących parametrów:
i) wielkość : Format B1 (700x1000 mm) – każde z 10 zdjęć
ii) nadruk jednostronny fullcolor
iii) wydruk matowy
iiii) zabezpieczenie outdoor
iiiii) grubość pianki 5 mm
2. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA (jeśli dotyczy)
2.1. Zamawiający w dniu podpisania Umowy/Zamówienia przekaże Wykonawcy w wersji elektronicznej zdjęć do nadruku na piankach.
2.2. Projekt nadruków wymaga akceptacji zamawiającego
2.3. Wykonawca dostarczy zamawiane przedmioty do Biura Pomocy i Projektów Społecznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Niecała 2 pok. 28.
3. WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO (jeśli dotyczy) :
4. KRYTERIA OCENY OFERTY:
cena: 100 %
inne: 0%
5. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: nie później niż do dnia: 12 grudnia 2017r.
6. TRYB I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
6.1. Oferta powinna zawierać Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 – Załącznik do zapytania ofertowego oraz inne wymagane załączniki.
6.2. Ofertę należy wysłać pocztą elektroniczną na adres mailowy osoby prowadzącej postępowanie: ext.ktyrluk@um.warszawa.pl , tel. 22 443-14-82, do dnia 3 grudnia 2017 r. do godz. 24.00
7. INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
7.1. W przypadku konsorcjum osób fizycznych oferta powinna być podpisana przez osobę wskazaną do reprezentowania konsorcjum.
7.2 Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: 21 dni od daty złożenia rachunku/ faktury w Biurze Pomocy i Projektów Społecznych Urzędu m.st. Warszawy
7.3. Treść umowy z Wykonawcą, a w szczególności przedmiot i wysokość wynagrodzenia zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej m.st. Warszawy.
7.4. Wykonawca jest związany ofertą nie dłużej niż 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty.