W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące przygotowania i emisji spotu informacyjnego w radiu, w związku z rekrutacją uczestników do projektu „Argos - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu dzieci i młodzieży w Warszawie” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Działanie 3: „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion” Osi Priorytetowej 8: „Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki” Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, złożonych zostało 10 ofert w terminie.
Przedmiotowe zamówienie zostaje udzielone firmom
1. Radio Agencja Nasze S.C. (Radio Nostalgia)
2. Grupa RMF Sp. z o.o. Sp. k. (RMF MAXXX Warszawa)
3. Eurozet Sp. z o.o. (Plus Warszawa)
4. Time S.A. (Eska Rock Warszawa)
5. Time S.A. (Radio Wawa Warszawa)
Oferty ww. firm zostały uznane za najkorzystniejsze pod względem cenowym, a także pozostałych kryteriów określonych w zapytaniu ofertowym.