W związku z realizacją przez m.st. Warszawę Programu Warszawska Karta Rodziny, poszukiwano osoby do uruchomienia i obsługi strony internetowej Programu „Warszawska Karta Rodziny”.
2. Osoba pracująca na tym stanowisku byłaby odpowiedzialna za:
§ administrowanie oraz wsparcie i doradztwo techniczne w budowie struktury funkcjonalności strony internetowej Programu,
§ umieszczenie na stronie treści merytorycznych związanych z Programem
§ umieszczenie informacji dla adresatów Karty Młodego Warszawiaka, m.in. dotyczących procedury uzyskania Karty Młodego Warszawiaka, korzystania z obiektów użyteczności publicznej Miasta włączonych do Programu,
§ umieszczenie informacji dotyczącej współpracy z organizacjami pozarządowymi, podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, instytucjami kultury oraz przedsiębiorcami, które zechcą włączyć się do Programu,
§ nadzór nad uruchomieniem strony internetowej.
2.W dniu 4 listopada 2013 r. zwrócono się do niżej wymienionych wykonawców z zapytaniem ofertowym:
1) Nizołek Wiktor ext.wniziolek@um.warszawa.pl
2) Teresa kapela Przewodnicząca KDS ds. dzieci, Młodzieży i Rodziny Teresa.kapela@3plus.pl
3) Fundacja Amicus fundacja.amicus@wp.pl
4) Fundacja AKAT akat@akat.org.pl
Zapytanie skierowano faksem, mailem, telefonicznie oraz umieszczono na stronach internetowej(właściwe podkreślić):
http://www.politykaspoleczna.um.warszawa.pl/
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe zostały złożone następujące oferty:
1) Ewelina Gontarz
2) Piotr Świsłowski
5. Zamówienie nie zostało udzielone z uwagi na fakt, iż jeden z oferentów nie mógł pojawić się na rozmowie kwalifikacyjnej w wyznaczonym terminie przez Biuro, natomiast drugi podczas rozmowy oświadczył, że nie jest w stanie podjąć się wykonania przedmiotowego zamówienia.