ZAPYTANIE OFERTOWE (Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych) Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą środków do dezynfekcji rąk w związku z realizacją przez m.st. Warszawę Programu Rządowego „Wspieraj Seniora” na rok 2020
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Zakup wraz z dostawą środków do dezynfekcji rąk w związku z realizacją przez m.st. Warszawę Programu Rządowego „Wspieraj Seniora” na rok 2020.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia są środki do dezynfekcji do rąk wykazane w tabeli nr 1.
Tabela nr 1. Wykaz asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia
Lp. |
Nazwa asortymentu |
Jednostka miary |
liczba |
1. |
Płyn do higienicznej dezynfekcji rąk 5 l |
Sztuka |
90 |
2. |
Płyn do higienicznej dezynfekcji rąk 100 ml |
Sztuka |
9 000 |
1.2. Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia będzie spełniał dane techniczne określone w tabeli nr 2.
Tabela nr 2. Wykaz asortymentu, dane techniczne.
Lp. |
|
|
1. |
Płyn do higienicznej dezynfekcji rąk: Płyn do higienicznej dezynfekcji rąk metodą wcierania (bez konieczności spłukiwania o działaniu wirusobójczym, bakteriobójczym, grzybobójczym). Stosowany w obszarach i sytuacjach wymagających przestrzegania wysokiego poziomu higieny, o minimalnej zwartości substancji czynnej (alkoholu - etanolu): 70 g/100g. Produkt musi szybko odparowywać. Produkt musi posiadać pozwolenie Ministra Zdrowia dopuszczające do obrotu produktem biobójczym oraz posiadać wpis do Wykazu Produktów Biobójczych. Pojemność opakowań: 5 litrów oraz 100 ml. Data ważności produktu nie krótsza niż 12 miesięcy |
Zamawiany asortyment musi spełniać pozostałe wymagania w zakresie jakości i standardów bezpieczeństwa określonych w przepisach UE, w tym m.in. deklarację zgodności CE i wytyczne Ministerstwa Zdrowia. https://www.gov.pl/web/zdrowie/informacje-dotyczace-produktow-wykorzystywanych-podczas-zwalczania-covid-19
2. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem, transportem, dostawą i wniesieniem przedmiotu zamówienia będą wkalkulowane w cenę jednostkową produktów.
2. Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie przedmiotu zamówienia o maksymalnie 50% w zależności od otrzymanej oferty i kwoty, którą przeznaczył na ten cel.
3. Zamówione produkty muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta w przeciwnym razie Zamawiający odmówi przyjęcia towaru.
4. Dopuszcza się składanie ofert tylko na pełny zakres zamówienia.
5. Zamówiony towar zostanie dostarczony do dnia 21.12.2020
6. Wykonawca dostarczy i wniesie zamówiony towar na własny koszt w miejsce na terenie m.st. Warszawy, wskazane przez Zamawiającego.
7. W celu potwierdzenia zgodności przedmiotu zamówienia z ofertą Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozpakowania jednego egzemplarza i weryfikacji dostawy w obecności przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku rozbieżności Zamawiający nie odbierze dostawy.
8. Produkty uszkodzone, niespełniające wymogów z zapytania ofertowego zostaną zareklamowane i zwrócone Wykonawcy.
9. Procedura reklamacji zostanie zapisana w umowie.
3. WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy oświadczą, że:
· przedmiot zamówienia, którym dysponują posiada stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP,
· posiadają pełny asortyment zamawianych produktów, spełniających wymogi określone w zapytaniu ofertowym,
· dostarczą przedmiot zamówienia w terminie do 21.12.2020 r.
4. KRYTERIA OCENY OFERTY:
a. Cena – 100%
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania wynosi 100 punktów.
Punktacja zostanie dokonana na podstawie wzoru:
najniższa cena ofertowa brutto
Cena= --------------------------------------------- x 100 pkt.
cena brutto oferty badanej
1) Wykonawca zobowiązany jest określić cenę z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2) Obliczenia w ramach oceny ofert zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
4) Jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych.
5. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do 21 grudnia 2020 r.
6. TRYB I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1) Oferta powinna zawierać Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2) Ofertę należy wysłać pocztą elektroniczną na adres mailowy osoby prowadzącej postępowanie arepelewicz@um.warszawa.pl do dnia 11 grudnia roku do godz. 14.00 (pliki stanowiące załączniki do maila nie mogą przekraczać łącznie 10 MB).
7. INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
1. W przypadku konsorcjum osób fizycznych oferta powinna być podpisana przez osobę wskazaną do reprezentowania konsorcjum, na podstawie Umowy konsorcjum.
2. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: do dnia 31 grudnia 2020 r.
3. Oferent jest związany z ofertą 20 dni od dnia ogłoszenia informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty.
4. Określenie ewentualnych warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarte w projekcie umowy.
5. Oferent winien działać zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000 z późn. zm.) z dnia 10 maja 2018 r. oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.).
6. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych Oferenta na podstawie zgody stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
7. Zamawiający informuje, że płatność za wykonaną usługę/zakup będzie dokonywana
z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności.
8. W przypadku osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą wymagane jest posiadanie rachunku rozliczeniowego służącego wyłącznie do celów rozliczeń z tytułu prowadzonej przez nią działalności gospodarczej.