Zapytanie ofertowe dotyczące zakupu wraz z dostawą środków ochrony osobistej dla pracowników/wolontariuszy realizujących Program Rządowy „Wspieraj Seniora” na rok 2020
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Zakup wraz z dostawą środków ochrony osobistej dla pracowników/wolontariuszy realizujących
Program Rządowy „Wspieraj Seniora” na rok 2020.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia są środki ochrony osobistej wykazane w tabeli nr 1.
Tabela nr 1. Wykaz asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia
Lp. |
Nazwa asortymentu |
Jednostka miary |
liczba |
1. |
Rękawice jednorazowe nitrylowe bezpudrowe – rozmiar S |
sztuka |
18 000 |
2. |
Rękawice jednorazowe nitrylowe bezpudrowe– rozmiar M |
sztuka |
72 000 |
3. |
Rękawice jednorazowe nitrylowe bezpudrowe – rozmiar L |
sztuka |
72 000 |
4. |
Rękawice jednorazowe nitrylowe bezpudrowe – rozmiar XL |
sztuka |
18 000 |
5. |
Maska chirurgiczna jednorazowego użytku |
sztuka |
108 000 |
6. |
Maseczki filtrujące FFP2 |
sztuka |
18 000 |
7. |
Maseczki filtrujące FFP3 |
sztuka |
15 000 |
8. |
Fartuchy jednorazowe |
sztuka |
9 000 |
9. |
Przyłbice z okularami |
sztuka |
9 000 |
10. |
Termometry bezdotykowe |
sztuka |
360 |
1.2. Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia będzie spełniał dane techniczne określone w tabeli nr 2.
Tabela nr 2. Wykaz asortymentu, dane techniczne.
Lp. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
Rękawice jednorazowe nitrylowe: Rękawice jednorazowe nitrylowe, bezpudrowe, niejałowe, o wysokiej rozciągliwości. Zgodność z normami EN 455 – 1,2,3,4. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz Środek Ochrony Indywidualnej kategorii III. AQL 1,5 lub niższy. Oznakowanie znakiem CE, zgodnie z dyrektywą UE 93/42/EWG dla wyrobów medycznych. Znak CE, zgodnie z dyrektywą UE 89/686/EWG dla wyposażenia ochrony osobistej. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu. Opakowania umożliwiające pojedyncze wyjmowanie rękawic. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu. Opakowania umożliwiające pojedyncze wyjmowanie rękawic. Opakowanie: 50 szt. i/lub100 szt. Rozmiar: S,M, L, XL. Data ważności produktu nie krótsza niż 24 miesiące. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
2. |
Maska chirurgiczna jednorazowego użytku: Maseczki wykonane z trójwarstwowej włókniny, posiadające gumkę umożliwiającą założenie maseczki na uszy. W części środkowej zakładki (harmonijka) umożliwiające dopasowanie maseczki do kształtu twarzy – zakrycie nosa, ust i brody, w jednej krawędzi wzmocnienie umożliwiające dopasowanie maseczki do nosa zapewniające szczelność przylegania, rozmiar wyrobu „na płasko” co najmniej 17,5 cm x 9 cm. Maseczki chirurgiczne powinny spełniać następujące wymagania, zgodność z normami: • PN-EN 14683:2006- Maski chirurgiczne - Wymagania i metody badania (lub odpowiednio EN 14683:2005) lub odpowiednio normę PN-EN 14683:2019) • deklaracja zgodności z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. 2016 poz. 211) albo deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG, albo deklaracja zgodności z wymaganiami rozporządzenia (UE) 2017/745 • oznakowanie znakiem CE Opakowanie: 50 szt/100 szt. Rozmiar: uniwersalny. Data ważności produktu nie krótsza niż 24 miesiące. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
3. |
Maseczki filtrujące FFP2 i FFP3 Wyrób o cechach ochronnych, chroniący przed aerozolami w tym bioaerozolami. Maseczka filtrująca FFP2 i FFP3 powinna osłaniać usta, nos i brodę użytkownika. Powinna być wykonana z układu włóknin filtracyjnych i osłonowych trudnopalnych. Podstawowe elementy maseczek filtrujących FFP2 i FFP3: · zacisk nosowy, lub odpowiednio wyprofilowana część nosowa czaszy półmaski, · zawór wydechowy – (opcjonalnie), · taśmy nagłowia wykonane z gumy pasmanteryjnej lub lateksowej lub innego materiału tekstylnego, · zapinki taśm nagłowia – (opcjonalnie). Maseczki filtrujące FFP2 i FFP3 powinny być oznakowane zgodnie z wymaganiami normy stanowiącej podstawę wykazania jej właściwości ochronnych (np. w EN numer normy, nazwa półmaski, klasa ochrony, dane producenta). Produkt powinien zapewniać zgodność z wymaganiami zasadniczymi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 dot. środków ochrony indywidualnej, w tym co najmniej jednej z wymienionych norm lub regulacji: EN 149:2001+A1:2009 (UE) lub normy NIOSH-42 CFR 84 (USA) lub GB2626-2019 (Chiny) lub AS/NZ 1716:2012 (Australia) lub JMHLW – 2000 (Japonia) lub NOM-116-2009 (Meksyk) lub ABNT/NBR 13698:2011 (Brazylia) lub KMOEL-2017-64 (Korea) w zakresie: 1) skuteczności filtracji wobec aerozoli stałych i/lub ciekłych nie mniej niż 94 % , 2) oporu oddychania – nie więcej niż 300 Pa, 3) zawartości CO2 w powietrzu wdychanym – jeżeli dotyczy – mniejsza niż 1% obj., 4) całkowitego przecieku wewnętrznego - nie więcej niż 8 % Tabela 1 Międzynarodowe oznaczenia klas ochrony
Opakowania umożliwiające pojedyncze wyjmowanie maseczek/lub pakowane indywidualnie Rozmiar: uniwersalny. Data ważności produktu nie krótsza niż 24 miesiące. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
4. |
Fartuch ochronny Wyrób o cechach ochronnych: · wykonany z włókniny polipropylenowej foliowanej na całej powierzchni stanowiącej barierę dla cząstek, · wiązany z tyłu na troki, · rękawy wykończone mankietem poliestrowym · nietoksyczny, · niepylący, · gramatura min. 30 g/m2, · oznakowane znakiem CE · wyrób medyczny klasy I · zgodny z normami : deklaracja zgodności z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. poz. 211) albo deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG, albo deklaracja zgodności z wymaganiami rozporządzenia (UE) 2017/745 ( w tym norma ISO 10993:10-2010, posiadająca status normy zharmonizowanej z dyrektywą 93/42/EWG dotyczącą wyrobów medycznych) Opakowania umożliwiające pojedyncze wyjmowanie fartuchów/lub pakowane indywidualnie Rozmiar: uniwersalny. Data ważności produktu nie krótsza niż 24 miesiące |
||||||||||||||||||||||||||||||||
5. |
Przyłbice z okularami Powinna spełniać następujące wymogi: · charakteryzować się współczynnikiem przepuszczania światła nie mniejszym niż 74,4%, · wyposażona w elementy umożliwiające dopasowanie do obwodu głowy użytkownika ·wykonana być z materiałów niepalnych ·wyposażona w osłonki boczne chroniące bezpośrednią okolice oczu ·okolica nosa wyposażona w zabezpieczenie zapobiegające otarciom nosa Pakowane w indywidualne opakowania Rozmiar: uniwersalny. Data ważności produktu nie krótsza niż 24 miesiące. |
Zamawiany asortyment musi spełniać pozostałe wymagania w zakresie jakości i standardów bezpieczeństwa określonych w przepisach UE, w tym m.in. deklarację zgodności CE i wytyczne Ministerstwa Zdrowia. https://www.gov.pl/web/zdrowie/informacje-dotyczace-produktow-wykorzystywanych-podczas-zwalczania-covid-19
2. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem, transportem, dostawą i wniesieniem przedmiotu zamówienia będą wkalkulowane w cenę jednostkową produktów.
2. Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie przedmiotu zamówienia o maksymalnie 50% w zależności od otrzymanej oferty i kwoty, którą przeznaczył na ten cel.
3. Zamówione produkty muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta w przeciwnym razie Zamawiający odmówi przyjęcia towaru.
4. Dopuszcza się składanie ofert tylko na pełny zakres zamówienia.
5. Zamówiony towar zostanie dostarczony do dnia 29.12.2020 r.
6. Wykonawca dostarczy i wniesie zamówiony towar na własny koszt w miejsce na terenie m.st. Warszawy, wskazane przez Zamawiającego.
7. W celu potwierdzenia zgodności przedmiotu zamówienia z ofertą Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozpakowania jednego egzemplarza i weryfikacji dostawy w obecności przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku rozbieżności Zamawiający nie odbierze dostawy.
8. Produkty uszkodzone, niespełniające wymogów z zapytania ofertowego zostaną zareklamowane i zwrócone Wykonawcy.
9. Procedura reklamacji zostanie zapisana w umowie.
3. WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy oświadczą, że:
· przedmiot zamówienia, którym dysponują posiada stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP,
· posiadają pełny asortyment zamawianych produktów, spełniających wymogi określone w Tabeli nr 2 zapytania ofertowego, co zostanie potwierdzone stosownymi dokumentami
· dostarczą przedmiot zamówienia w terminie do 29.12.2020 r.
4. KRYTERIA OCENY OFERTY:
a. Cena – 100%
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania wynosi 100 punktów.
Punktacja zostanie dokonana na podstawie wzoru:
najniższa cena ofertowa brutto
Cena= --------------------------------------------- x 100 pkt.
cena brutto oferty badanej
1) Wykonawca zobowiązany jest określić cenę z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2) Obliczenia w ramach oceny ofert zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
4) Jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych.
5. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do 29 grudnia 2020 r.
6. TRYB I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1) Oferta powinna zawierać Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oraz załączniki w postaci dokumentów potwierdzających, że oferowane produkty spełniają wymogi określone w Tabeli nr 2 zapytania ofertowego.
2) Ofertę należy wysłać pocztą elektroniczną na adres mailowy osoby prowadzącej postępowanie arepelewicz@um.warszawa.pl do dnia 21 grudnia roku do godz. 9.00 (pliki stanowiące załączniki do maila nie mogą przekraczać łącznie 10 MB).
7. INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
1. W przypadku konsorcjum osób fizycznych oferta powinna być podpisana przez osobę wskazaną do reprezentowania konsorcjum, na podstawie Umowy konsorcjum.
2. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: do dnia 31 grudnia 2020 r.
3. Oferent jest związany z ofertą 20 dni od dnia ogłoszenia informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty.
4. Określenie ewentualnych warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarte w projekcie umowy.
5. Oferent winien działać zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000 z późn. zm.) z dnia 10 maja 2018 r. oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.).
6. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych Oferenta na podstawie zgody stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
7. Zamawiający informuje, że płatność za wykonaną usługę/zakup będzie dokonywana
z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności.
8. W przypadku osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą wymagane jest posiadanie rachunku rozliczeniowego służącego wyłącznie do celów rozliczeń z tytułu prowadzonej przez nią działalności gospodarczej.