.
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest produkcja oraz dostawa 400 teczek konferencyjnych stanowiących opakowanie na materiały konferencyjne XXII Konferencji „Człowiek żyjący z HIV w rodzinie
i społeczeństwie”.
Produkcja teczek według następującej specyfikacji:
1. Ilość: 400 sztuk
2. Format teczki: szer. 18 cm. , długość 22 cm
3. Materiał zewnętrzny: skóra ekologiczna Remes (faktura zbliżona do zamszu), kolor jasnoszary
4. Materiał wewnętrzny: czerwony flok (podszewka zamszowa)
5. Od strony wewnętrznej, po środku teczki przeszycie szerokości 3 cm ze skóry ekologicznej Remes jasnoszarej oraz pętelka na długopis o średnicy 1,9 cm, ze skóry ekologicznej Remes jasnoszarej 6 cm od góry
6. W środku na prawej okładce metalowy klips (ok. 9 cm szerokości) na notes (notes ma wymiary: szer. 15 cm, dł. 19 cm)
7. W środku na lewej okładce: dwie kieszenie ze skóry ekologicznej Remes, ścięte ukośnie:
a) kieszeń na program szer. 11 cm, wys. 18 (program ma wymiary: szer. 15 cm, dł. 20,5 cm)
b) kieszeń na wizytówkę (wizytówka ma wymiary: szer. 9 cm, dł. 7,5 cm)
2. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA (jeśli dotyczy)
2.1 Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże Wykonawcy w wersji elektronicznej projekt stanowiący grafikę nadruku na teczki konferencyjne.
2.2 Przygotowaną 1 szt. teczki konferencyjnej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji.
2.3 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia teczek konferencyjnych w terminie i na adres wskazany przez Zamawiającego.
3. WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO (jeśli dotyczy)
4. KRYTERIA OCENY OFERTY:
cena: 100 %
5. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: do dnia 24 listopada 2015 r.
6. TRYB I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Oferta powinna zawierać Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 – Załącznik do zapytania ofertowego.
2. Ofertę należy wysłać pocztą elektroniczną na adres mailowy osoby prowadzącej postępowanie: isobieska@um.warszawa.pl, tel. 22 443-14-47, do dnia 10 listopada r. do godz. 12.00.
7. INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
a. W przypadku konsorcjum osób fizycznych oferta powinna być podpisana przez osobę wskazaną do reprezentowania konsorcjum.
b. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: 21 dni od daty złożenia rachunku/ faktury w Biurze Pomocy i Projektów Społecznych Urzędu m.st. Warszawy, a w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej do 30 dni od daty złożenia rachunku
w Biurze, zgodnie z Umową / zamówieniem.
c. Treść umowy z Wykonawcą, a w szczególności przedmiot i wysokość wynagrodzenia zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej m.st. Warszawy.
d. Wszystkie materiały przygotowane przez Wykonawcę powinny zostać oznaczone logotypami Zamawiającego oraz zgodnie z zasadami opisanymi w Katalogu Systemu Identyfikacji Wizualnej m.st. Warszawy, a w przypadku projektów współfinansowanych z funduszy europejskich zgodnie z Wytycznymi do tych funduszy.
e. Wykonawca jest związany ofertą nie dłużej niż 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty.