Zapraszamy do przedstawienia swojej oferty przeprowadzenia czynności związanych z koordynacją i realizacją przez m.st. Warszawa Programu Warszawska Karta Rodziny. Termin składania ofert upływa w dniu 12 lutego 2016 r. o godz. 16.00.
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przeprowadzenie czynności związanych z koordynacją i realizacją przez m.st. Warszawa Programu Warszawska Karta Rodziny.
II WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Zakres obowiązków na stanowisku:
1) administrowanie strony internetowej Programu Warszawska Karta Rodziny http://warszawarodzinna.um.warszawa.pl;
2) redagowanie i umieszczanie na stronie treści merytorycznych związanych z Programem;
3) redagowanie i umieszczanie na stronie internetowej oraz profilu FB Warszawa Rodzinna treści związanych z promocją działań na rzecz warszawskich rodzin;
4) aktualizacja bazy partnerów Karty Młodego Warszawiaka;
5) umieszczanie informacji dotyczącej oferty podmiotów włączonych do Programu;
6) nawiązywanie i utrzymanie współpracy z organizacjami pozarządowymi, podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, instytucjami kultury oraz przedsiębiorcami, którzy zechcą włączyć się do Programu Warszawskiej Karty Rodziny;
7) współudział we wdrażaniu projektów finansowanych ze środków spoza budżetu m.st. Warszawy,
w tym pochodzących z UE
2. Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia - w siedzibie Zamawiającego, w godzinach ustalonych z Zamawiającym.
III WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Wymagania konieczne na stanowisku:
Wymagania pożądane na stanowisku:
IV KRYTERIA OCENY OFERTY:
I etap
Weryfikacja formalna
II etap
Rozmowa kwalifikacyjna – 100 % w tym:
- wiedza w zakresie warszawskiej polityki społecznej na rzecz rodzin – 40% wartości oceny,
- doświadczenie w obsłudze technologii cyfrowych – 40% wartości oceny,
- kompetencje interpersonalne, w tym komunikatywność – 20% wartości oceny,
W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej będą oceniane dodatkowe wymagania, takie jak:
1) umiejętność pracy w zespole, dokładność, dobra organizacja pracy,
2) dyspozycyjność w okresie realizacji zadania,
3) doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych z UE.
V TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1 marca 2016 r. – 1 grudnia 2016 r.
VI TRYB I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Oferta powinna zawierać Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, odręcznie podpisane CV z klauzulą zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz list motywacyjny.
2. Ofertę należy wysłać pocztą elektroniczną na adres mailowy osoby prowadzącej postępowanie esamsel@um.warszawa.pl do dnia 12.02.2016 r. do godz. 16.00.
VII INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
a. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia do 30 dni od daty złożenia rachunku w Biurze, zgodnie z Umową .
b. Treść umowy z Wykonawcą, a w szczególności przedmiot i wysokość wynagrodzenia zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej m.st. Warszawy.
c. Dopuszcza się możliwość stosowania zamówienia uzupełniającego w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.
d. Wykonawca jest związany z ofertą nie dłużej niż 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty.