Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następującego zadania:
Wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu „TORO – w poszukiwaniu skutecznych metod wsparcia instytucji ekonomii społecznej”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany jest przez m.st. Warszawa w partnerstwie z Fundacją Gospodarczą im. Karola Marcinkowskiego w Ciechanowie, WYG International Sp. z o. o., Bankiem Ochrony Środowiska S.A., Polsko – Amerykańskim Funduszem Pożyczkowym Inicjatyw Obywatelskich, Wspólnotą Roboczą Związków Organizacji Socjalnych, Stowarzyszeniem Interwencji Prawnej oraz Stowarzyszeniem Niemiecko-Polskiej Współpracy Socjalnej.
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759), w związku z art. 6a niniejszej ustawy.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Ekologiczne torby na zakupy zgodnie z poniższymi parametrami:
- technika – transfer, 1 kolor (biały)
- 3 – 5 logotypów i informacja o dofinansowaniu projektu
2. Ekologiczne notatniki zgodnie z poniższymi parametrami:
- mocna okładka w kolorze brązowym
- 70 białych kartek
- łączenie - spiralnie bindowany
- z dołączonym dobranym kolorystycznie kartonowym długopisem z niebieskim wkładem
- technika – sitodruk, 1 kolor (biały)
- 3 – 5 logotypów i informacja o dofinansowaniu projektu
3. Ekologiczne zestawy biurkowe/szkolne zgodnie z poniższymi parametrami:
- zawiera: bambusową linijkę, papierowy ołówek, kartonowy długopis z niebieskim wkładem, gumkę i drewnianą temperówkę
- opakowany w bawełniano-jutowe etui
- technika – sitodruk, 1 kolor (biały lub czarny)
- 3 – 5 logotypów i informacja o dofinansowaniu projektu
UWAGA:
1. Wycena powinna zawierać kwoty netto, brutto oraz wyszczególniony VAT.
2. Wycena powinna zawierać koszt ogółem, a także koszt jednostkowy poszczególnych materiałów promocyjnych.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość nieznacznej różnicy rozmiarów poszczególnych materiałów promocyjnych, w zakresie +/- 0,5 cm.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: nie później niż do 19 lutego 2013 r.
KRYTERIUM OCENY OFERT: cena 100% = 100 pkt
Oferta o najniższej cenie otrzyma maksymalną liczbę punktów.
Spośród ofert Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą tj. taką, która uzyska najwyższą ilość punktów w kryterium cena.
INNE ISTOSTNE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA I PRZYSZŁEJ UMOWY:
1. Zamawiający dostarczy Wykonawcy informację o logotypach i innych oznaczeniach na poszczególnych materiałach promocyjnych.
2. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu projekt graficzny poszczególnych materiałów promocyjnych wraz z rozmieszczeniem logotypów i oznaczeń, przygotowany zgodnie z „Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”.
- Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu zamówienia po otrzymaniu od Zamawiającego akceptacji projektów poszczególnych materiałów promocyjnych,
- Wykonawca dostarczy materiały promocyjne do siedziby Zamawiającego:
Biuro Pomocy i Projektów Społecznych, Wydział Projektów Społecznych, Pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa, pok. 1922.
3. Dopuszcza się możliwość przesunięcia terminu realizacji zadania wymienionego w przedmiocie zapytania ofertowego w przypadku zmiany harmonogramu realizacji zadań projektowych.
4. Nie dopuszcza się składania ofert cząstkowych.
Ofertę prosimy przesłać do dnia 1 lutego 2013 r. do godz. 16.00 (decyduje data wpływu) pocztą elektroniczną na adres dczejarek@um.warszawa.pl lub faxem na numer: 022 443 14 42 albo złożyć w siedzibie Biura Pomocy i Projektów Społecznych Urzędu m.st. Warszawy (Sekretariat, ul. Niecała 2, 00-098 Warszawa).