Miejska Polityka Społeczna

Miejska Polityka Społeczna

Zapytanie ofertowe dot. zapewnienie usługi cateringowej

Increase Normalny Decrease
Prześlij innym
opublikowany: poniedziałek, 26 czerwca 2017 - 15:19, pszczesna

.


Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1.1 Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usługi cateringowej podczas spotkań organizowanych
w ramach realizacji projektu „SIB – nowatorski mechanizm finansowania usług społecznych dla osób z niepełnosprawnością w m.st. Warszawa”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
1.2 Szczegółowy opis wymagań dotyczących cateringu podczas spotkań:
1.2.1 spotkania zespołów eksperckich - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujące produkty spożywcze:
a) kawa rozpuszczalna:
• opakowanie: szklane – słoik;
• pojemność opakowania: 200g;
• liczba opakowań: 17;
• produkt powinien być dostępny w sprzedaży minimum 5 sieci handlowych na terenie Polski;
• termin ważności: minimum 6 miesięcy licząc od dnia odbioru.
b) herbata ekspresowa w torebkach ze sznurkiem:
• rodzaj herbaty: czarna;
• masa herbaty w torebce: 2g;
• opakowanie: kartonowe;
• liczba torebek w opakowaniu: 100 szt.;
• liczba opakowań: 6;
• produkt powinien być dostępny w sprzedaży minimum 5 sieci handlowych na terenie Polski;
• termin ważności: minimum 6 miesięcy licząc od dnia odbioru.
c) cukier biały w saszetkach:
• masa cukru w saszetce: 4-5g;
• liczba saszetek: 2000 szt.;
• saszetki powinny być dostarczone w zbiorczym kartonowym opakowaniu
z uchylną kieszenią, umożliwiającą dostęp do saszetek;
• termin ważności: minimum 6 miesięcy licząc od dnia odbioru.
d) mleko w kartonie UHT:
• pojemność kartonu: 0,5l;
• zawartość tłuszczu: 2%;
• liczba kartonów: 35 sztuk;
• produkt powinien być dostępny w sprzedaży minimum 5 sieci handlowych na terenie Polski;
• termin ważności: minimum 6 miesięcy licząc od dnia odbioru.
e) woda mineralna w butelce plastikowej:
• rodzaj: gazowana i niegazowana;
• pojemność butelki: 0,5l;
• liczba butelek: 550 sztuk (350 szt. niegazowana i 200 szt. gazowana);
• produkt powinien być dostępny w sprzedaży minimum 5 sieci handlowych na terenie Polski;
• termin ważności: minimum 6 miesięcy licząc od dnia odbioru.
f) sok w kartonie:
• pojemność kartonu: 1l;
• smak: jabłkowy i pomarańczowy;
• liczba kartonów: 100 szt. (50 szt. sok jabłkowy i 50 szt. sok pomarańczowy);
• opakowanie: posiadające zakręcenie;
• produkt powinien być dostępny w sprzedaży minimum 5 sieci handlowych na terenie Polski;
• termin ważności: minimum 6 miesięcy licząc od dnia odbioru.
g) paluszki:
• smak: solone;
• masa: łącznie 7 kg - opakowania o dowolnej gramaturze w przedziale 70-200 g;
• produkt powinien być dostępny w sprzedaży minimum 5 sieci handlowych na terenie Polski;
• termin ważności: minimum 6 miesięcy licząc od dnia odbioru.
h) ciastka kruche z marmoladą:
• rodzaj: okrągłe z marmoladą po środku;
• smak: owocowy;
• masa: łącznie 7 kg – dostarczone w opakowaniach o dowolnej gramaturze w przedziale : 1-2 kg;
• termin ważności: minimum 6 miesięcy licząc od dnia odbioru.
i) wafelki:
• smak: śmietankowy/waniliowy/orzechowy;
• masa: łącznie 7 kg – dostarczone w opakowaniach o dowolnej gramaturze w przedziale : 0,5-2,0 kg;
• termin ważności: minimum 6 miesięcy licząc od dnia odbioru.
j) rogalik/croissant z nadzieniem:
• masa 1 szt.: nie mniej niż 50 g;
• liczba rogalików/croissantów: 550 sztuk;
• opakowanie: każdy rogalik/croissant pakowany pojedynczo. Opakowanie musi zawierać co najmniej następujące informacje: data ważności, skład, masa;
• smak nadzienia: co najmniej 2 różne;
• termin ważności: minimum 6 miesięcy licząc od dnia odbioru.
k) ciastka typu markizy z kremem:
• smak: czekoladowy/kakaowy z kremem o smaku śmietankowym;
• masa: łącznie 7 kg – dostarczone w opakowaniach o dowolnej gramaturze nie przekraczającej 1 kg;
• termin ważności: minimum 6 miesięcy licząc od dnia odbioru.
l) naczynia jednorazowe plastikowe lub papierowe posiadające atest PZH:
• talerzyki: 1 100 szt. w opakowaniach po 100 szt., typ: okrągły o średnicy 17-22 cm;
• kubki 0,2l: 1 100 szt. w opakowaniach po 100 szt.;
• łyżeczki: 1 100 szt. w opakowaniach po 100 szt.;
• serwetki składane na 4: 1 100 szt. w opakowaniach po minimum 100 szt., kolor żółty i czerwony.   
1.2.2 panel dyskusyjny – Wykonawca zobowiązany jest zapewnić catering według specyfikacji:
a) ilość: 1;
b) liczba uczestników panelu: 70 osób;
c) forma cateringu: bufet kawowo-herbaciany oraz danie ciepłe;
d) czas trwania cateringu: bufet - przez cały czas trwania spotkania; danie ciepłe – po zakończeniu spotkania;
e) czas trwania spotkania: 6 godzin zegarowych w godzinach 9.00-15.00;
f) Wykonawca w ramach bufetu kawowo-herbacianego zobowiązany jest zapewnić następujące produkty spożywcze, w ilości dostosowanej do liczby uczestników panelu:
• owoce (minimum 2 rodzaje); 
• ciastka kruche (minimum 2 rodzaje);
• woda, sok, kawa, herbata (różne rodzaje), mleko, cukier, cytryna.
g) Wykonawca w ramach dania ciepłego serwowanego w formie stołu szwedzkiego zobowiązany jest zapewnić następujące produkty spożywcze, w ilości dostosowanej do liczby uczestników:
• zupa;
• danie drugie: co najmniej 2 rodzaje (mięsne i bezmięsne), 3 dodatki skrobiowe, co najmniej 2 rodzaje surówek;
1.2.3 spotkania zespołów wykonawczych - Wykonawca zobowiązany jest zapewnić catering według specyfikacji:
a) ilość spotkań: 3;
b) liczba uczestników spotkań: 2 spotkania po 22 osoby każde oraz 1 spotkanie dla 10 osób;
c) forma cateringu: bufet kawowo-herbaciany oraz danie ciepłe;
d) czas trwania cateringu: bufet - przez cały czas trwania spotkania; danie ciepłe – po zakończeniu spotkania;
e) czas trwania spotkania: 6 godzin zegarowych w godzinach 9.00-15.00;
f) Wykonawca w ramach bufetu kawowo-herbacianego zobowiązany jest zapewnić następujące produkty spożywcze, w ilości dostosowanej do liczby uczestników panelu:
• owoce (minimum 2 rodzaje); 
• ciastka kruche (minimum 2 rodzaje);
• woda, sok, kawa, herbata (różne rodzaje), mleko, cukier, cytryna.
h) Wykonawca w ramach dania ciepłego serwowanego w formie stołu szwedzkiego zobowiązany jest zapewnić następujące produkty spożywcze, w ilości dostosowanej do liczby uczestników:
• zupa;
• danie drugie: co najmniej 2 rodzaje (mięsne i bezmięsne), 3 dodatki skrobiowe, co najmniej 2 rodzaje surówek;
1.3 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na każdym spotkaniu, o którym mowa w ppkt. 1.2.2. i ppkt. 1.2.3: obsługi cateringu, pełnego serwisu kawowego/obiadowego (zastawa typu porcelanowa), obrusy, serwetki, sztućce (metalowe).
1.4 W przypadku gdy podczas spotkań, o których mowa w ppkt. 1.2.2. i ppkt. 1.2.3 uczestnicy zużyją daną grupę produktów spożywczych w ramach bufetu kawowo-herbacianego, Wykonawca zobowiązany jest uzupełniać braki.
1.5 W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zapewni sale/pomieszczenia na terenie m.st. Warszawy oraz wyposażenie techniczne takie jak: krzesła i stoły.
2. WARUNKI  REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
2.1 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić catering i jego obsługę we wskazanym zakresie na terenie m.st. Warszawy w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
2.2  Wszystkie spotkania zostaną przeprowadzone w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
2.3 Wykonawca w przypadku spotkań o których mowa w ppkt. 1.2.2 i ppkt. 1.2.3 zobowiązany jest w dniu danego spotkania przygotować bufet kawowo-herbaciany odpowiednio wcześniej przed rozpoczęciem spotkania, a danie ciepłe zapewnić przed zakończeniem spotkania.
2.4 Dostawa produktów, o których mowa w ppkt. 1.2.1:
2.4.1 Wykonawca w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania Umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu we wskazane miejsce na terenie m.st. Warszawy następujące produkty:
a) kawa rozpuszczalna: 7 opakowań;
b) herbata ekspresowa: 2 opakowania;
c) cukier: 1000 saszetek;
d) mleko: 14 opakowań;
e) woda mineralna: 150 szt. niegazowana, 100 szt. gazowana;
f) sok w kartonie: 20 szt. jabłkowy, 20 szt. pomarańczowy;
g) paluszki, ciastka kruche z marmoladą, wafelki, ciastka typu markizy: po 2 kg każdego rodzaju;
h) rogalik/croissant z nadzieniem: 250 szt.;
i) naczynia jednorazowe: wszystkie objęte zamówieniem.
2.4.2 W przypadku pozostałej liczby produktów, Zamawiający złoży dyspozycję 1-2 dostawy/dostaw według uznania, w chwili wystąpienia potrzeby;
2.4.3 Wykonawca w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia złożenia ww. dyspozycji zobowiązany jest dostarczyć wymagany rodzaj i ilość produktów w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie m.st. Warszawy;
2.5 Wykonawca będzie składał każdorazowo osobne zgłoszenie na realizację usługi cateringowej na dane spotkanie z wyprzedzeniem co najmniej 5 dni roboczych, wraz z podaniem miejsca/miejsc świadczenia usługi.
2.6 Szczegółowy wykaz produktów spożywczych oraz szczegóły dotyczące organizacji cateringu Zamawiający ustali z Wykonawcą po podpisaniu Umowy na etapie realizacji przedmiotu zamówienia.
2.7 Zamawiający planuje organizację spotkań, w następujących terminach z zastrzeżeniem, że podane terminy mają charakter orientacyjny i mogą ulec zmianie:
2.7.1 spotkania zespołów eksperckich, o których mowa w pkt. 1.2.1 w okresie lipiec-wrzesień 2017 r.;
2.7.2 panel dyskusyjny, o którym mowa w pkt. 1.2.2 w okresie wrzesień/październik 2017 r.;
2.7.3 spotkania zespołów wykonawczych, o których mowa w pkt. 1.2.3 w okresie październik-grudzień 2017 r.

3. WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO:
Zgodnie z postanowieniami art. 15a ustawy z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz.U.2015.10.14 z późn. zm.), o realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się jedynie spółdzielnie socjalne, działające na podstawie tejże ustawy lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

4. KRYTERIA OCENY OFERTY:
4.1 Cena: 60 pkt.;

Liczba punktów w kryterium ”cena” będzie obliczona wg poniższego wzoru:

                                                     najniższa cena ofertowa brutto
                                       Cena= ---------------------------------------------- x 60 pkt
                                                        cena brutto oferty badanej

4.1 Aspekt społeczny: 40 pkt. - procent osób zatrudnionych w spółdzielni socjalnej na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U.2016.1666) w stosunku do łącznej liczby osób zatrudnionych w spółdzielni socjalnej.
a) 0-9 % - 0 pkt;
b) 10-19 % - 10 pkt;
c) 20-29 % - 20 pkt;
d) 30-39 % - 30 pkt;
e) 40 % i więcej - 40 pkt.
! Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia, do przedstawienia stosownych dokumentów potwierdzających wskazany w Ofercie Wykonawcy % osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę.

5. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: do 21 grudnia 2017 r.
6. TRYB I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
6.1. Oferta powinna zawierać Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz pozostałe wymagane załączniki.
6.2. Ofertę należy wysłać pocztą elektroniczną na adres mailowy osoby prowadzącej postępowanie mswiderski@um.warszawa.pl do dnia3 lipca 2017 r.
7. INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
7.1 W przypadku konsorcjum osób fizycznych oferta powinna być podpisana przez osobę wskazaną
do reprezentowania konsorcjum;
7.2 Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia zostanie wypłacone w trzech transzach,
po realizacji w całości poszczególnych części przedmiotu zamówienia, o których mowa w ppkt. 1.2.1 – 1.2.3. Wysokość wypłacanych transz będzie odpowiadała, wartościom wskazanym w Ofercie Wykonawcy.  
7.3 Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: do 21 dni od daty złożenia rachunku/ faktury w Biurze, a w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej do 30 dni od daty złożenia rachunku w Biurze, zgodnie z Umową;
7.4 Treść umowy z Wykonawcą, a w szczególności przedmiot i wysokość wynagrodzenia zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej m.st. Warszawy;
7.5 Wykonawca jest związany ofertą nie dłużej niż 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wyborze najkorzystniejszej  oferty;
7.6 Określenie ewentualnych warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarte w umowie;
7.7 Nie dopuszcza się składania ofert cząstkowych.

Załączniki

  1. 1.
    Zapytanie oferty
    (plik: zapytanie_ofertowe_sib_catering.pdf, file size: 2162.92 KB)
    Pobierz
  2. 2.
    Formularz oferty
    (plik: formularz_oferty.doc, file size: 205.5 KB)
    Pobierz