W związku z realizacją przez m.st. Warszawę Programu Warszawska Karta Rodziny, poszukujemy osoby na stanowisko: koordynator ds. informacyjnych i współpracy z podmiotami w Programie Warszawska Karta Rodziny.
Zakres obowiązków na stanowisku:
§ nawiązywanie i utrzymanie współpracy z organizacjami pozarządowymi, podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, instytucjami kultury oraz przedsiębiorcami, którzy zechcą włączyć się do Programu Warszawskiej Karty Rodziny;
§ obsługa strony internetowej Programu, w tym:
- administrowanie strony internetowej Programu Warszawska Karta Rodziny;
- umieszczanie na stronie treści merytorycznych związanych z Programem;
- umieszczanie informacji dla adresatów Karty Młodego Warszawiaka, m.in. dotyczących procedury uzyskania Karty Młodego Warszawiaka, korzystania z obiektów użyteczności publicznej Miasta włączonych do Programu;
- umieszczenie informacji dotyczącej oferty podmiotów włączonych do Programu,
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem strony internetowej.
Wymagania konieczne na stanowisku:
Wymagania pożądane na stanowisku:
Termin realizacji zadania:
15 stycznia – 31 grudnia 2014
Inne istotne warunki zamówienia przyszłej umowy:
· dokumentacja i działania będą się odbywały na terenie administracyjnym m.st. Warszawy,
Kryteria oceny:
- wiedza w zakresie warszawskiej polityki społecznej – 40% wartości oceny,
- doświadczenie w obsłudze technologii cyfrowych – 20% wartości oceny,
- kompetencje interpersonalne, w tym komunikatywność i umiejętność pracy w zespole – 20% wartości oceny,
- umiejętność redagowania treści – 20% wartości oceny.
Miejsce i termin składania ofert
Curriculum vitae wraz z listem motywacyjnym należy przesłać na adres mailowy ext.abernacka@um.warszawa.pl lub faksem 22 443 14 42 do dnia 31 grudnia 2013r. do godziny 14:00 (decyduje data wpływu).
Biuro Pomocy i Projektów Społecznych Urzędu m.st. Warszawy zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyny.