Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu w 2019 roku 4 seminariów (16 godzin) z zakresu profilaktyki HIV.
II. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Celem seminarium jest podniesienie wiedzy i kompetencji w zakresie tematyki HIV/AIDS uczestników będących pracownikami samorządowymi w m.st. Warszawie.
Seminarium powinno obejmować m.in. następujące zagadnienia:
drogi zakażeń i aktualne dane epidemiologiczne dot. Polski i świata,
profilaktyka zakażeń, zachowania ryzykowne, profilaktyka poekspozycyjna i przedekspozycyjna, zakażenia współistniejące,
fakty i mity nt. zakażeń (w tym terminologia),
metody leczenia,
dzieci żyjące z HIV – potrzeby, praca z dzieckiem.
Seminarium powinno odbyć się w czterech terminach zaproponowanych przez oferenta, przy czym jedno z nich musi odbyć się w drugim kwartale 2019 roku, a ostanie do 10 grudnia 2019 r.
Jedno seminarium powinno być podzielone na część wykładową (2h) i część warsztatową (2h), łącznie 4h.
W każdym seminarium powinno uczestniczyć 30 osób – pracowników warszawskich ośrodków pomocy społecznej i urzędów dzielnic.
Oferent musi zapewnić:
atrakcyjne i zgodne z najnowszą wiedzą materiały dla uczestników seminariów,
wyżywienie uczestników, co najmniej dwie przerwy kawowe i lunch, wodę i drobne przekąski,
ewaluację każdego seminarium.
Szczegółowy program seminariów zostanie opracowany w porozumieniu ze Zleceniodawcą.
Zleceniodawca zapewnia sale i rekrutację uczestników.
III. WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Za spełniających warunki przystąpienia do zapytania ofertowego Zamawiający uzna Wykonawców, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem ludzkim do wykonania niniejszego zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest:
1. przedstawić wstępny program seminariów i harmonogram
2. w zakresie doświadczenia i potencjału ludzkiego zapewnić co najmniej jedną osobę z tytułem doktora nauk społecznych i osobę/ym które w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert prowadziły warsztaty i/lub wykłady z zakresu tematyki HIV/AIDS. Doświadczenie zostanie potwierdzone referencjami.
Protokoły odbioru/wykonania usługi nie będą traktowane jako referencje.
IV. KRYTERIA OCENY OFERTY:
I etap
Weryfikacja formalna
II etap
1. Doświadczenie Wykonawcy w zakresie prowadzenia warsztatów i wykładów w obszarze tematyki HIV/AIDS w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie – 50% (maksymalnie 50 pkt) opisane w Tabeli nr 1 Załącznika nr 1 – po 10 pkt za każdą zrealizowany wykład, warsztat lub cykl warsztatów.
2. Doświadczenie osób zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia w prowadzeniu warsztatów i wykładów w obszarze tematyki HIV/AIDS – 20% (maksymalnie 20 pkt) opisane w Tabeli nr 2 Załącznika nr 1 – 5 pkt za każdą osobę,
3. Cena brutto oferty - 30% (maksymalnie 30 pkt.). Komisja przyzna każdej ofercie punkty w kryterium „cena brutto” wg wzoru:
cena łączna za wykonanie usługi najniższej oferty
Liczba punktów = ------------------------------- x 30%
cena łączna za wykonanie usługi badanej oferty
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Od dnia podpisania umowy, nie później niż do 10 grudnia 2019 roku.
VI. TRYB I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Oferta powinna zawierać formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oraz załączniki pozwalające ocenić doświadczenie oraz potencjał ludzki (odpowiednie referencje).
2. Ofertę należy wysłać pocztą elektroniczną na adres mailowy osoby prowadzącej postępowanie adobija@um.warszawa.pl do dnia 17.05. 2019 r. do godz. 16.00 (pliki stanowiące załączniki do maila nie mogą przekraczać łącznie 10 MB).
VII. INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
a. W przypadku konsorcjum osób fizycznych oferta powinna być podpisana przez osobę wskazaną do reprezentowania konsorcjum, na podstawie Umowy konsorcjum.
b. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: 21 dni od daty złożenia rachunku/ faktury w Biurze, a w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej do 30 dni od daty złożenia rachunku w Biurze, zgodnie z Umową / zamówieniem.
c. Wszystkie materiały przygotowane przez Wykonawcę powinny zostać oznaczone logotypami Zamawiającego oraz zgodnie z zasadami opisanymi w Katalogu Systemu Identyfikacji Wizualnej m.st. Warszawy, a w przypadku projektów współfinansowanych z funduszy europejskich zgodnie z Wytycznymi do tych funduszy
d. Oferent jest związany z ofertą nie dłużej niż 45 dni od dnia ogłoszenia informacji
o wyborze najkorzystniejszej oferty.
e. Określenie ewentualnych warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarte w projekcie umowy.
f. Oferent winien działać zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000 z późn. zm.) z dnia 10 maja 2018 r. oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.).
g. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych Oferenta na podstawie zgody stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego
h. Zamawiający informuje, że płatność za wykonaną usługę/zakup będzie dokonywana z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności.
i. W przypadku osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą wymagane jest posiadanie rachunku rozliczeniowego służącego wyłącznie do celów rozliczeń z tytułu prowadzonej przez nią działalności gospodarczej.
j. Biuro Pomocy i Projektów Społecznych zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
k. Dopuszcza się zmianę (w tym przedłużenie) terminu realizacji zamówienia.