W ramach projektu pt. CONSENSIO – platforma współpracy trójstronnej – Decent Work – Poland
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
Wynajęcie sali na konferencję wstępną projektu pt. CONSENSIO – platforma współpracy trójstronnej – Decent Work – Poland, współfinansowanego w ramach Funduszu na rzecz godnej pracy i dialogu trójstronnego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego.
Opis przedmiotu zamówienia:
Termin konferencji: 25.11.2013 r.;
Czas trwania konferencji w godzinach: 13.00 – 16.00;
Lokalizacja sali: w obrębie granic administracyjnych dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy;
Sala z dostępem dla osób niepełnosprawnych;
Liczba osób: 150;
Powierzchnia sali pow. Co najmniej 140 m2;
Układ krzeseł: kinowy;
Fotele dla prelegentów (6 osób) w części prezydialnej;
Standard krzeseł: z miękkim siedziskiem;
Nieograniczony i bezpłatny dostęp do pomieszczeń sanitarnych.
Catering:
1 przerwa kawowa: ok. 13.00 (kawa, herbata, soki, woda niegazowana z plastrami cytryny, serwowane w dzbankach szklanych, miniciastka i/lub ciastka koktajlowe, podane w osobnych papilotkach);
Poczęstunek: ok. 15.15 (forma bufetu 2 dania mięsne, danie wegetariańskie, dodatki 2 z następujących: ziemniaki pieczone, frytki, kluski śląskie ryż, kasza lub inne, 2 dodatki warzywne: surówka/sałatka, kawa, herbata, soki, woda);
Dodatkowa powierzchnia na potrzeby przerw kawowych i poczęstunku;
Serwis porcelanowy lub szklany, obrusy materiałowe;
Obsługa kelnerska.
Dodatkowe usługi:
Obsługa szatni podczas trwania konferencji;
Udostępnienie sprzętu audiowizualnego do prowadzenia konferencji (ekran, projektor, laptop, pilot, wskaźnik, 2 mikrofony, nagłośnienie sali, oświetlenie);
Wykonanie identyfikatorów z nazwą projektu w oprawce dostarczonej przez Zamawiającego;
Dodatkowa sala dla grupy ok. 15 dzieci w wieku 0-3 lata o pow. min. 20 m2 do zorganizowania zajęć dla dzieci, ulokowana na tym samym piętrze, co sala główna;
Wyposażenie sali dodatkowej: 4 stoły i 16 krzeseł.
Kryteria oceny ofert:
Cena brutto oferty – 100%
Termin realizacji zamówienia: 25.11.2013 r.
Termin i sposób składania ofert:
Ofertę, której wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wraz z propozycją co najmniej dwóch zestawów menu, należy przygotować w wersji elektronicznej i przesłać na adres e-mail dpietkiewicz@um.warszawa.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia
8 listopada 2013 r. do godziny 15.00.