Miejska Polityka Społeczna

Miejska Polityka Społeczna

Zapytanie ofertowe dotyczące zorganizowania konferencji

Increase Normalny Decrease
Prześlij innym
opublikowany: środa, 6 listopada 2013 - 15:43, kmirgos

W ramach projektu pt. CONSENSIO – platforma współpracy trójstronnej – Decent Work – Poland


Zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

 

 

Wynajęcie sali na konferencję wstępną projektu pt. CONSENSIO – platforma współpracy trójstronnej –  Decent Work – Poland, współfinansowanego w ramach Funduszu na rzecz godnej pracy i dialogu trójstronnego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego.

 

 

 

Opis przedmiotu zamówienia:

 

Termin konferencji: 25.11.2013 r.;

 

Czas trwania konferencji w godzinach: 13.00 – 16.00;

 

Lokalizacja sali: w obrębie granic administracyjnych dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy;

 

Sala z dostępem dla osób niepełnosprawnych;

 

Liczba osób: 150;

 

Powierzchnia sali pow. Co najmniej 140 m2;

 

Układ krzeseł: kinowy;

 

Fotele dla prelegentów (6 osób) w części prezydialnej;

 

Standard krzeseł: z miękkim siedziskiem;

 

Nieograniczony i bezpłatny dostęp do pomieszczeń sanitarnych.

 

Catering:

 

1 przerwa kawowa: ok. 13.00 (kawa, herbata, soki, woda niegazowana z plastrami cytryny, serwowane w dzbankach szklanych, miniciastka i/lub ciastka koktajlowe, podane w osobnych papilotkach);

 

Poczęstunek: ok. 15.15 (forma bufetu 2 dania mięsne, danie wegetariańskie, dodatki 2 z następujących: ziemniaki pieczone, frytki, kluski śląskie ryż, kasza lub inne, 2 dodatki warzywne: surówka/sałatka, kawa, herbata, soki, woda);

 

Dodatkowa powierzchnia na potrzeby przerw kawowych i poczęstunku;

 

Serwis porcelanowy lub szklany, obrusy materiałowe;

 

Obsługa kelnerska.

 

Dodatkowe usługi:

 

Obsługa szatni podczas trwania konferencji;

 

Udostępnienie sprzętu audiowizualnego do prowadzenia konferencji (ekran, projektor, laptop, pilot, wskaźnik, 2 mikrofony, nagłośnienie sali, oświetlenie);

 

Wykonanie identyfikatorów z nazwą projektu w oprawce dostarczonej przez Zamawiającego;

 

Dodatkowa sala dla grupy ok. 15 dzieci w wieku 0-3 lata o pow. min. 20 m2 do zorganizowania zajęć dla dzieci, ulokowana na tym samym piętrze, co sala główna;

 

Wyposażenie sali dodatkowej: 4 stoły i 16 krzeseł.

 

 

 

Kryteria oceny ofert:

 

Cena brutto oferty – 100%

 

 

Termin realizacji zamówienia: 25.11.2013 r.

 

 

 

Termin i sposób składania ofert:

 

Ofertę, której wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wraz z propozycją co najmniej dwóch zestawów menu, należy przygotować w wersji elektronicznej i przesłać na adres e-mail dpietkiewicz@um.warszawa.pl  w nieprzekraczalnym terminie do dnia 

8 listopada 2013 r. do godziny 15.00.

Załączniki

  1. 1.
    Zapytanie ofertowe
    (plik: skmbt_c284e13110616340.pdf, file size: 1076.26 KB)
    Pobierz