Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Realizacja zadań w zakresie wykonywania ocen dostępności architektonicznej projektów i robót inwestycji miejskich pod kątem potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami oraz prowadzenie konsultacji w kontekście projektowania uniwersalnego w wymiarze maksymalnym 1900 godzin.
- 2. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA (jeśli dotyczy)
Zakres zadań
Zaangażowana osoba będzie odpowiedzialna za:
- realizację zadań w zakresie architektury, budownictwa i urbanistyki, w kontekście projektowania uniwersalnego poprzez weryfikację dokumentacji projektowej oraz realizacji robót pod kątem dostępności i potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób z niepełnosprawnością, osób starszych,
- przygotowywanie zestawień, analiz, podsumowań, raportów i sprawozdań, opinii, uzgodnień, zaświadczeń wymaganych przepisami prawa z obszaru architektury i urbanistyki, w tym dot. zagospodarowania przestrzeni, projektu inwestycji obiektu użyteczności publicznej pod kątem dostępności i projektowania uniwersalnego,
- przeprowadzanie bieżącego monitoringu w zakresie likwidacji barier architektonicznych zapewniania dostępności,
- 3. WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO (jeśli dotyczy) :
Wymagania minimalne (Tabela nr 1 w Załączniku nr 1 do Zapytania Ofertowego):
- Wykształcenie wyższe w dziedzinie architektury
- Doświadczenie zawodowe powyżej 5 lat w zakresie architektury, budownictwa, urbanistyki, planowanie przestrzennego
- Wiedza z zakresu Ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Konwencji ONZ o prawach osób niepełnosprawnych, Zarządzenia Prezydenta m.st. Warszawy 1682/2017, w tym Standardy dostępności dla m.st. Warszawy
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) i korzystania z Internetu
- Pełna dyspozycyjność w okresie realizacji zlecenia w wymiarze ok. 40 h tygodniowo.
- 4. KRYTERIA OCENY OFERTY:
- cena: 20 % wartości oceny (max 20 pkt.), cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należytego podatku VAT – dla całości zamówienia. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę całkowitą i nie może jej zmienić po złożeniu oferty.
najniższa cena ofertowa brutto
Cena = ---------------------------------------------- x 20 pkt
cena brutto oferty badanej
- doświadczenie zawodowe w zakresie architektury, budownictwa, urbanistyki, planowania przestrzennego – 40% wartości oceny (max. 40 pkt.) – Tabela nr 2 w Załączniku nr 1 do Zapytania Ofertowego (Liczba punktów: do 5 lat doświadczenia - 0 pkt, 6 lata – 10 pkt, 8-10 lat – 20 pkt, 11-14 lat – 30 pkt; 15 lat i więcej – 40 pkt.)
- Rozmowa kwalifikacyjna: wiedza w zakresie projektowania uniwersalnego – 40% wartości oceny (max. 40 pkt.),
- 5. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do 14 grudnia 2021 r.
- 6. TRYB I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
- Oferta powinna zawierać Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 – Załącznik do zapytania ofertowego oraz inne wymagane załączniki wraz z klauzulą zgody na przetwarzanie danych osobowych, odręcznie podpisane CV, list motywacyjny.
- Ofertę należy:
1) wysłać pocztą elektroniczną na adres mailowy osoby prowadzącej postępowanie Maciej Polakowski, e-mail: mpolakowski@um.warszawa.pl do dnia 12.02.2021 r. do godz. 16 (pliki stanowiące załączniki do maila nie mogą przekraczać łącznie 10 MB).
- 7. INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
- W przypadku konsorcjum osób fizycznych oferta powinna być podpisana przez osobę wskazaną do reprezentowania konsorcjum, na podstawie Umowy konsorcjum.
- Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: 21 dni od daty złożenia rachunku/ faktury w Biurze, a w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej do 30 dni od daty złożenia rachunku w Biurze, zgodnie z Umową / zamówieniem.
- Wszystkie materiały przygotowane przez Wykonawcę powinny zostać oznaczone logotypami Zamawiającego oraz zgodnie z zasadami opisanymi w Katalogu Systemu Identyfikacji Wizualnej m.st. Warszawy, a w przypadku projektów współfinansowanych z funduszy europejskich zgodnie z Wytycznymi do tych funduszy
- Oferent jest związany z ofertą nie dłużej niż 45 dni od dnia ogłoszenia informacji
o wyborze najkorzystniejszej oferty.
- Określenie ewentualnych warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarte w projekcie umowy.
- Oferent winien działać zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000 z późn. zm.) z dnia 10 maja 2018 r. oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.).
- Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych Oferenta na podstawie zgody stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
- Zamawiający informuje, że płatność za wykonaną usługę/zakup będzie dokonywana
z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności.
- W przypadku osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą wymagane jest posiadanie rachunku rozliczeniowego służącego wyłącznie do celów rozliczeń z tytułu prowadzonej przez nią działalności gospodarczej.