Realizacja zadań w zakresie wykonywania ocen dostępności architektonicznej projektów i robót inwestycji miejskich pod kątem potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami oraz prowadzenie konsultacji w kontekście projektowania uniwersalnego w wymiarze max 950 godzin.
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Realizacja zadań w zakresie wykonywania ocen dostępności architektonicznej projektów i robót inwestycji miejskich pod kątem potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami oraz prowadzenie konsultacji w kontekście projektowania uniwersalnego w wymiarze max 950 godzin.
Rozwój działań podnoszących dostępność obiektów użyteczności publicznej wpisuje się w obszar Warszawskiego Programu na Rzecz Osób Niepełnosprawnych, w ramach Priorytetu V, Cel 1 Uniwersalne planowanie infrastruktury miasta, pkt. 3a – usunięcie barier technicznych w obiektach użyteczności publicznej.
2. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA (jeśli dotyczy)
Zakres zadań
Zaangażowana osoba będzie odpowiedzialna za:
- realizację zadań w zakresie architektury, budownictwa i urbanistyki, w kontekście projektowania uniwersalnego poprzez weryfikację dokumentacji projektowej oraz realizacji robót pod kątem dostępności i potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób z niepełnosprawnością, osób starszych,
- przygotowywanie zestawień, analiz, podsumowań, raportów i sprawozdań, opinii, uzgodnień, zaświadczeń wymaganych przepisami prawa z obszaru architektury i urbanistyki, w tym dot. zagospodarowania przestrzeni, projektu inwestycji obiektu użyteczności publicznej pod kątem dostępności i projektowania uniwersalnego,
- przeprowadzanie bieżącego monitoringu w zakresie likwidacji barier architektonicznych oraz sprawozdań z realizacji zadań z zakresu podnoszenia dostępności,
- współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie upowszechniania Standardów dostępności dla m.st. Warszawy.
3. WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO (jeśli dotyczy) :
Wymagania minimalne (Tabela nr 1 w Załączniku nr 1 do Zapytania Ofertowego):
· Wykształcenie wyższe w dziedzinie architektury
· Doświadczenie zawodowe powyżej 2 lat w zakresie architektury, budownictwa, urbanistyki, planowanie przestrzenne
· Wiedza z zakresu Ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Konwencji ONZ o prawach osób niepełnosprawnych, Zarządzenia Prezydenta m.st. Warszawy 1682/2017, w tym Standardy dostępności dla m.st. Warszawy
· Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) i korzystania z Internetu
· Pełna dyspozycyjność w okresie realizacji zlecenia w wymiarze 40 h tygodniowo.
4. KRYTERIA OCENY OFERTY:
najniższa cena ofertowa brutto
Cena = ---------------------------------------------- x 20 pkt
cena brutto oferty badanej
· doświadczenie zawodowe w zakresie architektury, budownictwa, urbanistyki, planowania przestrzennego – 40% wartości oceny (max. 40 pkt.) – Tabela nr 2 w Załączniku nr 1 do Zapytania Ofertowego (Liczba punktów: do 2 lat doświadczenia - 0 pkt, 3 lata – 10 pkt, 3-5 lat – 20 pkt, 6-10 lat – 30 pkt; 10 lat i więcej – 40 pkt.)
5. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do 17 grudnia 2020 r
6. TRYB I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Oferta powinna zawierać Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 – Załącznik do zapytania ofertowego oraz inne wymagane załączniki wraz z klauzulą zgody na przetwarzanie danych osobowych, odręcznie podpisane CV, list motywacyjny.
2. Ofertę należy:
1) wysłać pocztą elektroniczną na adres mailowy osoby prowadzącej postępowanie Maciej Polakowski, e-mail: mpolakowski@um.warszawa.pl do dnia 19.06.2020 r. do godz. 16 (pliki stanowiące załączniki do maila nie mogą przekraczać łącznie 10 MB).
7. INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
a. W przypadku konsorcjum osób fizycznych oferta powinna być podpisana przez osobę wskazaną do reprezentowania konsorcjum, na podstawie Umowy konsorcjum.
b. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: 21 dni od daty złożenia rachunku/ faktury w Biurze, a w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej do 30 dni od daty złożenia rachunku w Biurze, zgodnie z Umową / zamówieniem.
c. Wszystkie materiały przygotowane przez Wykonawcę powinny zostać oznaczone logotypami Zamawiającego oraz zgodnie z zasadami opisanymi w Katalogu Systemu Identyfikacji Wizualnej m.st. Warszawy, a w przypadku projektów współfinansowanych z funduszy europejskich zgodnie z Wytycznymi do tych funduszy
d. Oferent jest związany z ofertą nie dłużej niż 45 dni od dnia ogłoszenia informacji
o wyborze najkorzystniejszej oferty.
e. Określenie ewentualnych warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarte w projekcie umowy.
f. Oferent winien działać zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000 z późn. zm.) z dnia 10 maja 2018 r. oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.).
g. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych Oferenta na podstawie zgody stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
h. Zamawiający informuje, że płatność za wykonaną usługę/zakup będzie dokonywana
z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności.
i. W przypadku osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą wymagane jest posiadanie rachunku rozliczeniowego służącego wyłącznie do celów rozliczeń z tytułu prowadzonej przez nią działalności gospodarczej.