Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi polegającej na zapewnieniu opieki nad dziećmi maksymalnie 30 wskazanych przez Zamawiającego uczestniczek projektu „Chcę być niezależna! Program aktywizacji zawodowej kobiet”
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zapewnieniu opieki nad dziećmi maksymalnie 30 wskazanych przez Zamawiającego uczestniczek projektu „Chcę być niezależna! Program aktywizacji zawodowej kobiet”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i skierowanego do bezrobotnych kobiet samotnie wychowujących dzieci na terenie Warszawy
i objętych wsparciem ośrodka pomocowego. Opieką zostaną objęte dzieci w wieku niemowlęcym, żłobkowym, przedszkolnym i wczesnoszkolnym, w tym również dzieci z niepełnosprawnością intelektualną. Opieka nad dziećmi będzie realizowana na wezwanie, w czasie odbywania zajęć przez uczestniczki projektu i zgodnie z ich potrzebami.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego o wartości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego
Termin realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2014r. w łącznym wymiarze 920 godzin, w wymiarze miesięcznym zgodnym z potrzebami uczestniczek.
Kryterium oceny ofert:
- 100% cena
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
Oferta powinna zawierać cenę netto/brutto za całość zamówienia oraz cenę netto/brutto za 1 godzinę zegarową opieki.
Inne istotne warunki zamówienia:
a) Opieka będzie realizowana w dni powszednie oraz soboty i niedziele, zgodnie z potrzebami uczestniczek projektu, w godzinach 8.00-18.00.
b) Miejsce realizacji opieki: ośrodki pomocowe np. na Białołęce, Powiślu, Saskiej Kępie, Woli oraz przystosowana do opieki nad małymi dziećmi lokalizacja zapewniona przez Wykonawcę wraz z wykwalifikowaną kadrą do opieki nad dziećmi w obszarze administracyjnym Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy.
c) Cena oferty obejmuje koszty dojazdów opiekunek we wskazane miejsca realizacji opieki i koszty wszelkich materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia.
d) Wykonawca posiada w okresie ostatnich trzech lat przed złożeniem oferty, a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, doświadczenie w organizacji opieki nad dziećmi w wymiarze co najmniej 2000 godzin zegarowych, zgodnie z wykazem usług zawartym w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik do Zapytania ofertowego.
e) Wykonawca zapewni co najmniej 5 opiekunek z wykształceniem wyższym o profilu pedagogicznym lub psychologicznym i co najmniej 2-letnim doświadczeniem w opiece nad dziećmi, zgodnie z informacjami zawartymi w załączonych CV w2skazanych opiekunek.
f) Wymagana jest mobilność i dyspozycyjność opiekunek.
g) Rozliczenia miesięczne będą następowały na podstawie faktycznej liczby zrealizowanych godzin opieki, udokumentowanej kartami czasu pracy opiekunek i listami obecności podpisanymi przez matki dzieci.
h) Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia dokumentacji i lokalizacji w obszarze administracyjnym Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy informacją o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, a także dostarczonymi przez Zamawiającego logotypami: logotypem m.st. Warszawy, Partnera projektu – Jobbtorg Sztokholm, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego - zgodnie z „Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki” oraz „Planem komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”.
Uwagi:
Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pn.: „Chcę być niezależna! Program aktywizacji zawodowej kobiet”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowanego przez m.st. Warszawa.
Dopuszcza się zmianę (w tym przedłużenie) terminu realizacji zamówienia.
Umowa zawarta między Zamawiającym a Wykonawcą zostanie upubliczniona w Biuletynie Informacji Publicznej m.st. Warszawy.
Płatność za wykonanie usługi każdorazowo nastąpi nie później niż w terminie 21 dni od dnia złożenia faktury/rachunku w Biurze Pomocy i Projektów Społecznych Urzędu m.st. Warszawy.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podstawowego kwotę brutto nieprzekraczającą 18 400 zł.
Ofertę cenową na załączonym Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik do Zapytania ofertowego, wraz z:
- CV podpisanymi własnoręcznie przez opiekunki wskazane do wykonania przedmiotu zamówienia oraz opatrzonymi klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926)”,
prosimy przesłać:
pocztą elektroniczną (dokumenty w formie zeskanowanej) na adres mailowy osoby prowadzącej postępowanie, tj.: mtupin@um.warszawa.pl albo złożyć osobiście w siedzibie Biura Pomocy i Projektów Społecznych
ul. Niecała 2, pokój nr 7 do dnia 21.11.2013 r. do godziny 12.00.