.
Z uwagi na błąd w tekście, informujemy, że zapytanie ofertowe zostało zmienione w pkt. 1, na stronie 2 :
Błędny zapis brzmiał:
Blok II – 8 spotkań termin do ustalenia – przeznaczony dla 12 osób, czas trwania bloku 6h.
Poprawny zapis brzmi:
Blok II – 1 spotkanie termin do ustalenia – przeznaczony dla 12 osób, czas trwania bloku 6h.
W rezultacie został również wydłużony termin składania ofert do dnia 06.03.2018r.
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA[1]:
Opis przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzenie w ramach działań informacyjno – edukacyjnych praktycznych spotkań z zakresu rozpoznawania barier, jakie napotykają, na co dzień mieszkańcy Warszawy w przestrzeni miejskiej, w szczególności osoby o ograniczonej mobilności i percepcji, w tym osoby z niepełnosprawnościami.
Spotkania informacyjno - edukacyjne są skierowane do dwóch grup odbiorców:
Blok I – osoby zajmujące się realizacją zadań związanych z utrzymaniem i remontami dróg gminnych;
Blok II – koordynatorzy ds. dostępności.
Działania będą obejmować przekazanie praktycznej wiedzy w zakresie:
a) ograniczeń wynikających z niepełnosprawności;
b) potrzeb osób o ograniczonej mobilności i percepcji, w tym osób z niepełnosprawnościami (minimum wzroku, słuchu, ruchu);
c) barier jakie napotykają na co dzień mieszkańcy Warszawy, w szczególności osoby o ograniczonej mobilności i percepcji, w tym osoby z niepełnosprawnościami, w przestrzeni miejskiej (na przykład na chodnikach, przejściach dla pieszych, na przystankach, w strefie parkingu);
Spotkania informacyjno - edukacyjne odbędą się przy użyciu sprzętu wspomagającego, zapewnianego przez Wykonawcę, rozumianego jako minimum:
· opaski na oczy i białe laski (w liczbie 1 szt na dwóch uczestników);
· wózki inwalidzkie (w liczbie 1 szt na dwóch uczestników);
· słuchawki wygłuszające.
1. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA (jeśli dotyczy)
Na przedmiot zamówienia składają się:
b. przeprowadzenie części wstępnej spotkania w sali w zakresie ograniczeń oraz potrzeb osób o ograniczonej mobilności i percepcji, w tym osoby z niepełnosprawnościami zgodnie z koncepcją projektowania uniwersalnego. Czas trwania części wstępnej to maksymalnie 0,5 h dla Bloku I, 1h dla Bloku II, liczebność grupy maksymalnie 12 osób;
c. przeprowadzenie części głównej - praktycznej spotkania w terenie (bez względu na warunki atmosferyczne) pod kątem identyfikacji oraz pokonania barier, jakie napotykają na co dzień osoby o ograniczonej mobilności i percepcji, w tym osoby z niepełnosprawnościami. Czas trwania części praktycznej od 3 h do 3,5 h dla Bloku I, 5h dla Bloku II;
d. przeprowadzenie ewaluacji z przeprowadzonych spotkań;
e. przeprowadzenie spotkań przy udziale minimum 2 trenerów na 1 grupę maksymalnie 12 osobową, z czego minimum 1 trener to osoba z niepełnosprawnością.
Wykonawca na zakończenie wręczy uczestnikom zaświadczenia o udziale w spotkaniu informacyjno – edukacyjnym.
1. WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO (jeśli dotyczy) :
Do zapytania ofertowego mogą przystąpić Wykonawcy, którzy:
1. Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie przygotowywania i realizacji podobnych spotkań, szkoleń, warsztatów w zakresie budowania świadomości o potrzebach oraz ograniczeniach osób o ograniczonej mobilności i percepcji, w tym osób z niepełnosprawnościami.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, był Wykonawcą minimum 5 spotkań, szkoleń lub warsztatów budowania świadomości o potrzebach osób o ograniczonej mobilności i percepcji, w tym osób z niepełnosprawnościami – wykonanych na potrzeby innych podmiotów.
Powyższe wymagania tj. wiedzę i doświadczenie w zakresie przygotowania i realizacji warsztatów można wykazać jako doświadczenie Oferenta (jako firmy lub instytucji) lub jako doświadczenie osób wchodzących w skład zespołu przewidzianego do realizacji przedmiotu zamówienia, wymienionych w tabeli nr 1, znajdującej się w formularzu ofertowym.
2. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi wiedzę i doświadczenie dotyczących potrzeb osób o ograniczonej mobilności i percepcji, w tym osób z niepełnosprawnościami.
Wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia należy przedstawić w tabeli nr 2, znajdującej się w formularzu ofertowym. W przypadku osób niebędących pracownikami stałymi Oferenta, należy dołączyć oświadczenie o gotowości podjęcia współpracy w przedmiocie zamówienia i/lub przekazaniu doświadczenia Oferentowi na realizację przedmiotu zamówienia.
Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Oferenta w/w oświadczeń i dokumentów dołączonych do formularza ofertowego. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Oferent spełnia.
2. KRYTERIA OCENY OFERTY:
· 60% - cena całkowita zamówienia
Wykonawca przedstawi na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania:
1) cenę całkowitą zamówienia, która podlega ocenie
2) łączną cenę za przeprowadzenie Blok I, Blok II
3) cenę jednostkową za spotkanie dla 1 grupy maksymalnie 12 osobowej
Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należytego podatku VAT – dla całości zamówienia. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę całkowitą i nie może jej zmienić po złożeniu oferty.
najniższa cena ofertowa brutto
Cena= ---------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto oferty badanej
Rozliczenie:
Zaplata za wykonane zamówienie zostanie wyliczona za faktyczną liczbę zrealizowanych spotkań.
· 20% - przygotowanie programu spotkania wskazanych przez Zamawiającego
Wykonawca przedstawi Zamawiającemu koncepcję programu spotkania, która zostanie oceniona pod kątem merytorycznym. Koncepcja zostanie oceniona pod kątem następujących kryteriów:
a) efektywna metoda pracy warsztatowej 0-5 pkt
b) wykorzystanie sprzętu wspomagającego w proporcjach 1 sprzęt na max 2 uczestników 0-5 pkt
c) różnorodność zapewnianego sprzętu wspomagającego spotkanie rozumiana jako minimum aktywny wózek inwalidzki, wózek ortopedyczny, słuchawki wygłuszające, stopery jednorazowe, opaski na oczy, białe laski, kule, ortezy, tor przeszkód wraz z progami spowalniającymi 0-10 pkt
3. 10% - doświadczenie w przygotowywaniu i realizacji podobnych spotkań, seminariów, warsztatów w zakresie budowania świadomości o potrzebach oraz ograniczeniach osób o ograniczonej mobilności i percepcji, w tym osób z niepełnosprawnościami.
Doświadczenie będzie punktowane na podstawie liczby i zakresu tematycznego wykazanych w tabeli nr 1 znajdujących się w formularzu ofertowym, po 2 punkty za każdą pozycję, z zastrzeżeniem, że za pierwsze 5 spotkań, warsztatów, szkoleń, które są warunkiem przystąpienia do zapytania ofertowego, nie zostaną przyznane żadne punkty. Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać Oferent wynosi 10 – za 5 dodatkowych pozycji wykazanych w tabeli.
· 10 % zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami:
Sposób obliczenia wartości punktowej kryterium: 10%=10 pkt
10 punków zostanie przyznane Wykonawcom, u których nie mniej niż 10% zatrudnionych pracowników stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Na potwierdzenie tego należy przedłożyć oświadczenie Wykonawcy o zatrudnianiu nie mniej niż 10% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego (jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach).
3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do 28.09.2018r.
4. TRYB I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Oferta powinna zawierać Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 2 – Załącznik do zapytania ofertowego oraz inne wymagane załączniki.
2. Ofertę należy: (niepotrzebne skreślić) , tj.:[2]
- złożyć w Biurze Pomocy i Projektów Społecznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Niecała 2, 00-098 Warszawa, albo
- wysłać faxem na numer: 22 443 14 42, albo
- wysłać pocztą elektroniczną na adres mailowy osoby prowadzącej postępowanie
Hanny Malik – Trocha, hmalik@um.warszawa.pl do dnia 06.03.2018 do godz. 12.00. Plik stanowiący załącznik do maila nie może przekraczać 10 MB, w przypadku wysłania wiadomości o większych rozmiarach, konieczne jest powiadomienie telefoniczne przed wysłaniem.
5. INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
a. W przypadku konsorcjum osób fizycznych oferta powinna być podpisana przez osobę wskazaną do reprezentowania konsorcjum.
b. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: 21 dni od daty złożenia rachunku/ faktury w Biurze, a w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej do 30 dni od daty złożenia rachunku w Biurze, zgodnie z Umową / zamówieniem.
c. Treść umowy z Wykonawcą, a w szczególności przedmiot i wysokość wynagrodzenia zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej m.st. Warszawy.
d. Wszystkie materiały przygotowane przez Wykonawcę powinny zostać oznaczone logotypami Zamawiającego oraz zgodnie z zasadami opisanymi w Katalogu Systemu Identyfikacji Wizualnej m.st. Warszawy, a w przypadku projektów współfinansowanych z funduszy europejskich zgodnie z Wytycznymi do tych funduszy
e. Wykonawca jest związany ofertą nie dłużej niż 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty.
f. Określenie ewentualnych warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarte w projekcie umowy.\
g. Nie dopuszcza się składania ofert cząstkowych na realizację umowy.
8. UWAGI: .............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................