(Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych)
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie trzywariantowej koncepcji przebudowy /
rozbudowy budynku przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie wraz
z zagospodarowaniem bezpośredniego otoczenia, dla realizacji następujących funkcji:
Wariant I
Budynek w części do 40% zajmowanej powierzchni wykorzystywany na żłobek
a w pozostałej części na Filię Centrum Aktywności Międzypokoleniowej. Centrum
Aktywności Międzypokoleniowej zapewnia wolny dostęp dla różnych grup pokoleniowych
dzięki czemu możliwe jest integrowanie się lokalnych społeczności, w tym świadczy
funkcję domu dziennego pobytu (DDP). Do domu dziennego pobytu kierowane są osoby
z Ośrodka Pomocy Społecznej. Domy dziennego pobytu to ośrodki wsparcia
przeznaczone dla osób starszych (kobiet i mężczyzn). Zapewniają one kilkugodzinną
opiekę, w tym posiłki, a także organizują zajęcia m.in. ruchowe, artystyczne, edukacyjne.
DDP ma zapewnić niezbędne warunki dla czasowego pobytu, wyżywienia, aktywizacji
(w tym rehabilitacji ruchowej), warunki do spotkań o charakterze kulturalnym,
edukacyjnym, towarzyskim. W DDP należy uwzględnić salę klubowo-telewizyjną, gabinet
pielęgniarski, gabinet rehabilitacyjny, zaplecze kuchenne, stołówkę, zaplecze socjalno-
biurowe dla pracowników. Więcej informacji na temat placówek typu domy dziennego
pobytu pod adresem:
W ramach zaspokajania potrzeb integracyjnych różnych grup pokoleniowych i aktywizacji
lokalnej społeczności w budynku należy przewidzieć, pracownie pracy twórczej, salę
warsztatową (pracownię dla majsterkowiczów), pracownię komputerową, klubo-
kawiarnię.
Wariant II
Budynek w części do 40% zajmowanej powierzchni wykorzystywany na żłobek,
w części na placówkę opiekuńczo-wychowawczą typu dom dziecka dla 14 dzieci
oraz w części na dom dziennego pobytu dla seniorów.
Wariant III
Budynek zostanie rozbudowany maksymalnie jak dopuszcza miejscowy plan
zagospodarowania przestrzennego (MPZP) i zlokalizowane w nim byłyby funkcje: żłobka
(na powierzchni do 40%), placówki opiekuńczo-wychowawczej typu dom dziecka dla 14
dzieci, placówki aktywizowania i integrowania międzypokoleniowego lokalnej
społeczności jako filii Centrum Aktywności Międzypokoleniowej zapewniającej
jednocześnie świadczenie usług dla seniorów w zakresie jaki jest wymagany w placówce
dom dziennego pobytu.
1.2 Koncepcja powinna wykazać jak aktualna powierzchnia zabudowy i kubatura budynku
pozwala na realizację poszczególnych funkcji wariantowych w ramach przebudowy tj jaki
byłby zakres tej przebudowy oraz uzyskane powierzchnie użytkowe na poszczególnych
kondygnacjach przypisane do poszczególnych funkcji. W wariancie z rozbudową
budynku (pkt 1.1. Wariant III) należy przedstawić jak zagospodarowane byłyby
poszczególne kondygnacje i przypisać funkcje do poszczególnych powierzchni
i pomieszczeń.
1.3 Koncepcja powinna zawierać część opisową i rysunkową dla każdego z wariantów oraz
wnioski w zakresie optymalizacji wykorzystania istniejącej substancji przy przebudowie
budynku lub przebudowie i możliwej rozbudowie (dla Wariantu III) ze wskazaniem
optymalnego możliwego zakresu rozbudowy. W części rysunkowej należy uwzględnić
rzuty poszczególnych kondygnacji z przedstawieniem zagospodarowania
dedykowanego dla poszczególnego wariantu i funkcji w tym wariancie uwzględnionych.
Należy również przedstawić zagospodarowanie bezpośredniego otoczenia budynku przy
uwzględnieniu przebudowy i rozbudowy budynku zapewniające możliwość rekreacji.
1.4 W części opisowej, dla każdego z analizowanych w koncepcji wariantów, należy
określić szacunkowy koszt realizacji przedsięwzięcia w danym wariancie z podziałem na
koszt dokumentacji projektowej, koszt robót budowlano-instalacyjnych w budynku, koszt
zmian w zagospodarowaniu terenu, koszt pierwszego wyposażenia).
1.5 Koncepcja powinna zostać sporządzona w czytelnej technice graficznej oraz oprawiona
w okładkę przystosowaną do formatu A4, w sposób uniemożliwiający dekompletację.
Tak wykonaną koncepcję należy przekazać Zamawiającemu w 3 egzemplarzach oraz
dodatkowo 1 egzemplarz na nośniku CD lub DVD w formacie PDF.
1.6 Koncepcja powinna uwzględniać wymogi ustawowe dotyczące funkcjonowania
poszczególnych jednostek (żłobek, dom dziennego pobytu dla seniorów, dom dziecka).
1.7 Koncepcja powinna zawierać opis mocnych i słabych stron poszczególnych wariantów
i rekomendację dla Zamawiającego co do wyboru określonego wariantu.
2. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
2.1. W czasie prac nad opracowaniem wymagane jest odbycie co najmniej dwóch
spotkań o charakterze konsultacyjnym z przedstawicielami Zamawiającego,
służących omówieniu różnych wariantów rozwiązań i wyborowi optymalnego
wariantu.
2.2. Przed złożeniem oferty istnieje możliwość zapoznania się z archiwalną dokumentacją
budynku, jaka jest w dyspozycji Zamawiającego. Zamawiający umożliwi wizję lokalną w
terminie wzajemnie uzgodnionym.
3. WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna tych Wykonawców, którzy wykażą, że :
3.1. w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie zrealizowali co
najmniej 1 usługę, polegającą na zaprojektowaniu: domu dziennego pobytu dla
seniorów lub placówki opiekuńczo-wychowawczej lub żłobka.
Zamawiający dopuszcza również wykazanie zrealizowanych projektów w zakresie
przebudowy / rozbudowy / (modernizacji) domów dziennego pobytu dla seniorów lub
placówek opiekuńczo-wychowawczych lub żłobków. Informacje potwierdzające
spełnienie w/w warunku należy zamieścić w Tabeli nr 1
Formularza Oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Doświadczenie Wykonawcy musi być potwierdzone poprzez odpowiednie dokumenty,
np. referencje, protokoły odbioru; ;
3.2. dysponują zespołem co najmniej 2 osób bezpośrednio zaangażowanych w realizację
zamówienia, w którym każda osoba posiada wykształcenie wyższe techniczne
i uprawnienia do projektowania, a co najmniej jedna z tych osób posiada uprawnienia
do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjnej, co najmniej
jedna z tych osób posiada doświadczenie zawodowe, polegające na udziale
w projektowaniu co najmniej jednego obiektu typu: dom dziennego pobytu dla
seniorów lub placówka opiekuńczo-wychowawcza lub żłobek, lub
uczestniczyła w pracach projektowych związanych z przebudową / rozbudową
(modernizacją) co najmniej jednej z ww. placówek. Informacje potwierdzające
spełnienie ww. warunku oraz informacje wskazujące na „doświadczenie osób
zaangażowanych w realizację zamówienia” należy zamieścić w Tabeli nr 2
Formularza Oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Kwalifikacje zawodowe, doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
muszą być potwierdzone poprzez odpowiednie dokumenty, np. dyplom, referencje,
protokoły odbioru.
4. KRYTERIA OCENY OFERTY:
4.1 Cena: 60%. Cenę za przedmiot zamówienia Wykonawca przedstawi na formularzu
ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania. Cena oferty musi być
podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należytego podatku VAT – dla
całości zamówienia. Wykonawca zaproponuje jedną cenę za całość zadania i nie
może jej zmienić po złożeniu oferty.
najniższa cena ofertowa brutto
Cena = ---------------------------------------------- x 60 pkt
Cena brutto oferty badanej
Sposób obliczenia wartości punktowej kryterium: 1% = 1 pkt
4.2 Doświadczenie osób zaangażowanych w realizację zamówienia: 40%.
Na potwierdzenie spełnienia ww. kryterium należy przedstawić doświadczenie osób
zaangażowanych w realizację zamówienia, wykazanych w Tabeli nr 2 Formularza
Oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego w zakresie projektowania
obiektów typu: dom dziennego pobytu dla seniorów, placówka opiekuńczo-
wychowawcza lub żłobek. Informacje na temat spełnienia przedmiotowego kryterium
należy przedstawić w Tabeli nr 2 Formularza Oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do
zapytania ofertowego. Wykonawca otrzyma 10 pkt. za każdy wskazany projekt obiektu
typu dom dziennego pobytu dla seniorów, placówka opiekuńczo-wychowawcza lub
żłobek, który będzie inny niż ten wykazany na potwierdzenie spełnienia warunku
przystąpienia do zapytania ofertowego, o którym mowa w pkt. 3.2.
Maksymalnie Wykonawca może otrzymać 40 pkt.
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia musi być potwierdzone
poprzez odpowiednie dokumenty, np. referencje, protokoły odbioru.
5. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 11 maja 2018 r.
6. TRYB I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Oferta powinna zawierać wypełniony Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do
zapytania ofertowego oraz załączniki tj. dokumenty potwierdzające spełnienie warunków
przystąpienia do zapytania ofertowego, określonych w pkt 3 oraz kryterium oceny oferty
określonego w pkt 4.2 zapytania ofertowego.
Ofertę należy wysłać pocztą elektroniczną na adres mailowy: tlisowski@um.warszawa.pl
do dnia 16.03.2018 r. Rozmiar pliku nie może przekraczać 10 MB.
7. INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
a. W przypadku konsorcjum osób fizycznych oferta powinna być podpisana przez osobę wskazaną do reprezentowania konsorcjum.
b. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: 21 dni od daty złożenia rachunku/faktury w Biurze, a w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej do 30 dni od daty złożenia rachunku w Biurze, zgodnie
z Umową / zamówieniem.
c. Treść umowy z Wykonawcą, a w szczególności przedmiot i wysokość wynagrodzenia zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej m.st. Warszawy.
d. Wszystkie materiały przygotowane przez Wykonawcę powinny zostać oznaczone logotypami Zamawiającego oraz zgodnie z zasadami opisanymi w Katalogu Systemu Identyfikacji Wizualnej m.st. Warszawy.
e. Wykonawca jest związany ofertą nie dłużej niż 30 dni od dnia ogłoszenia informacji
o wyborze najkorzystniejszej oferty.
f. Określenie ewentualnych warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarte w projekcie umowy.
g. Nie ma możliwości składania ofert cząstkowych.
h. Zamawiający zastrzega sobie, że w ramach wynagrodzenia Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wyników prac.
i. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
j. Zamawiający zastrzega sobie możliwość stosowania zamówień uzupełniających w wysokości 50% szacowanej wartości zamówienia podstawowego.
k. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą.
8. Informacje o istniejącym obiekcie na podstawie Projektu Architektonicznego
z 1962 r.:
8.1. Powierzchnia zabudowy 1388 m2;
8.2. Powierzchnia ogólna (Pb) 2742 m2;
8.3. Powierzchnia użytkowa 2296 m2;
8.4. Kubatura wg. PN-53/B-02360 8777 m3;
8.5. Rodzaj konstrukcji – tradycyjny;
8.6. Układ ścian nośnych – podłużny;
8.7. Ilość i rozpiętość traktów 5,4 ; 8,10 ; 6,60 ; 2,70 ;
8.8. Wymiary budynku 43,76 x 21,98 ; 26,78 x 16,58;
8.9. Konstrukcja stropów: DZ 3, DZ4, DZ5;
8.10. Konstrukcja ścian nośnych : piwnic – bl. muranowskie, parteru – zewn. kratówka,
wewn. – bl. muranowskie;
8.11. Konstrukcja fundamentów – ławy ciągłe, żelbetowe i betonowe;
8.12. Obiekt składa się z części mieszkalnej (parter, piętro) oraz z części
jadalniano-gospodarczej (piwnice, parter).
Wykonawca koncepcji zobowiązany jest do zweryfikowania aktualności w/w danych z natury.